Ikke santNei, tror aldri jeg har kjøpt så billige bukser før utenom når jeg var i utlandet tror jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke santNei, tror aldri jeg har kjøpt så billige bukser før utenom når jeg var i utlandet tror jeg![]()
Sjokolade er alltid en vinnerHaha! Kos dere med sjokolade.Det fikk faktisk jeg og lyst på nå
![]()
Men er vell ikke alle leger som henvender?Om du får 3+ vet du jo som sagt at du er lengre enn fem uker. Og snart mulig å se på tidlig ul. Kan få det henvist fra legen når du ikke har noen syklus å forholde deg til.
Har ei venninne som stadig blir overrasket over hvor mye rart jeg egentlig vet akkurat nok om for å føre en samtale om emnetHehe nå måtte jeg le litt! Kanskje introdusere deg for min bekjente???![]()
Nei ikke min mannEventuelt lang og hard trening
Ja måtte det dessverre. 3 mot 1.Fysj, da må du vel gi deg da![]()
Alle leger kan henvise så vidt jeg veitMen er vell ikke alle leger som henvender?
Vært ute å rensket ugress nåSkal bare slappe av nå da?
Vet ikke hva som skal til for ultralyd. Men i utgangspunktet tenker jeg ikke på det så mye enda. Tenker det er kjekkere å bli satt frem enn tilbake..Har man ikke krav på UL dersom man ikke er helt sikker på hvor langt man er på vei?
Uansett om du drar når eller om 2 uker, er ikke det viktigste at du er gravid og ikke hvor langt?
Vært å spist, handlet litt på junior BK og kikket litt her og derSå bra, hva har dere gjort?
Tror ikke det at du spiser godter en kveld, dagen før eller ikke, har så mye å si på dine tenners helse bare du pusser godtSitter å gafler innpå med snop. Tannlegen i morgen. Jaja. Den tid den sorg.
Veldig liteJa
Hva skjer i kveld da?![]()
Tenker jeg skal gjøre det i morgenVært ute å rensket ugress nå
Nei. Blir ikke tur om hun er sykBra at det ikke er langt da, men uansett ikke morro på hyttetur med omgangssyke.... Vil helst være hjemme med vaskemaskina og alle kles/sengeskifta da jauff, verste vi får i hus!
![]()
Ikke spennende for megca 15 minutter til oppdatering av listen.
Neida, jeg vet jo det.Tror ikke det at du spiser godter en kveld, dagen før eller ikke, har så mye å si på dine tenners helse bare du pusser godt
Det er jeg helt enig med deg iVet ikke hva som skal til for ultralyd. Men i utgangspunktet tenker jeg ikke på det så mye enda. Tenker det er kjekkere å bli satt frem enn tilbake..
Ha ha du altsåPå ingen som helst måte.
Men må jo bare gi seg når det er 3 mot 1.
De får meg imidlertid ikke til å skifte mening. Jeg mener fortsatt jeg har rett![]()
De kan vell kanskje detAlle leger kan henvise så vidt jeg veit