Aha, sånn sett.Jo... men liker ikke å kjøre i trondheim... er så stort... kan kjøre til stjørdalen men da får mannen ta over
Vi kjører bare E6 til Ikea vi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha, sånn sett.Jo... men liker ikke å kjøre i trondheim... er så stort... kan kjøre til stjørdalen men da får mannen ta over
Blir vel ikke her på en stund, vestlandet er vel endel etter....Disse sto at kom fra vestfold...![]()
Hva koster det da?Ja. Men iphoner er dyre å skifte på:/
En kjenner duPils er en øl-type som opprinnelig kommer fra området Pilzner (eller hvordan det når skrives) i Tsjekkia.
Både Urquell og Staropramen er Tsjekkisk øl, Du finner dem i de fleste dagligvare butikker
Så bra, hva har dere gjort?Ja har vært det i grunn![]()
Krysser fingrene for lille vennen (og degHåoer jeg også.. tenkte oss på hytta i helgen...
Eller vet jo det er mulig men hvor stor er sannsynligheten? Men sist ble jeg gravid også på første forsøk.Åjo, det kan man![]()
Så heldig du erHar 2 kurver i skapet![]()
Ok da skal jeg la være å nevne salg...
TakkGratulererhjemme slapper du av
Egentlig ikke.En kjenner du![]()
![]()
Ja svinger jo av på lade så skulle jo fått det til, men må jo inn i byen og spise... mannen snakker om å dra dit for å fikse synet så kanskje det blir en tur uten at jeg trenger å spørreAha, sånn sett.
Vi kjører bare E6 til Ikea vi
De har sendt helt til nordland... bama som hadde. Fant på kiwiBlir vel ikke her på en stund, vestlandet er vel endel etter....![]()
Kan dere ikke spise på IkeaJa svinger jo av på lade så skulle jo fått det til, men må jo inn i byen og spise... mannen snakker om å dra dit for å fikse synet så kanskje det blir en tur uten at jeg trenger å spørre![]()
Sant nok.. Men hva om den kommer på 3+? Da vil jeg jo være 5 uker på vei iallfall og kanskje lengre? Men hvis det står 1-2 så er det jo lettere.. Så er ikke sikkert man blir så mye mer klokAah blir spennende å se videre da. Kan jo ta en digital?
Ja greit å ihvertfall komme til uke 37Greit å vente noen dager til iallefall![]()
TakkKrysser fingrene for lille vennen (og deg)
Nåja, nyttig er det alltid!Egentlig ikke.
Er bare veldig flink til å fylle hodet mitt med masse unyttig informasjon![]()
Ja veldigSå heldig du er