Pils er godt det da, men varierer veldig med merkene.Bare en pilsVanligvis går det i vann, men må nyte st. hans litt
![]()
Hvilken er det du drikker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pils er godt det da, men varierer veldig med merkene.Bare en pilsVanligvis går det i vann, men må nyte st. hans litt
![]()
Så flink du erSengesettetFerdig med et, skal starte på det andre nå
Bilde kommer
![]()
Høres ut som en flott dagFor en herlig dag. Innskrivingen på sykehuset gikk fort, mini storkoste seg med foreldrene mine imens. Så dro vi ut til hytten til foreldrene mine og koste oss der i solen før vi dro hjem i ettermiddag
. Nå sover mini og jeg prøver å få bekkenet til å slappe av
. Hatt masse ganske sterke kynnere idag så vært litt småurolig men håper det roer seg nå ila kvelden
![]()
Jeg syns alltid te er godt jeg...Hørtes deilig ut i dette været![]()
Hva mener du med rutiner?Det er de heldigvisselvom de ikke har så mange rutiner...
De var hvertfall over 18 år. Men kanskje de ikke tenkte seg om. Bare jeg som blir provosert når jeg akkurat har fått hu til å sovne så skal folk bråkeDersom de er så unge at de ikke har barn selv er det ikke sikkert det tenker over det.
Vet jeg ikke gjorde det, men var det noe som ba oss være litt rolig siden babyen sover ble jeg veldig flau siden jeg ikke hadde tenkt over det og sa unnskyld.
Har heldigvis ikke HM herVurderer om jeg kanskje må gjøre det jeg også.
Så de har salg på HM også nå
Ja, surna litt kan du si, men gått over nåÅnei! Så kjedelig! :-/
Mye planer?Blir vel ikke det her heller..
Jeg tror jeg ikke tenkte over det før vi begynte å prøve å få barn selv, og da var jeg godt over 18..De var hvertfall over 18 år. Men kanskje de ikke tenkte seg om. Bare jeg som blir provosert når jeg akkurat har fått hu til å sovne så skal folk bråke![]()
Så bare det stod store skilt med opp til 70% når jeg gikk forbi her i går.Har heldigvis ikke HM herblir så mye shopping
![]()
Joda, og kos å se gleden hos små barneansiktSånt er jo veldig artig da![]()
Funket det?Her står jeg utenfor hallen der mannen trener og vugger som en gal på vogna![]()
Har sikkert ikke, men satser på flaksen daJa du får se om de har det der du bor, ikke sikkert de har det, men kanskje du er heldig![]()
Nei ikke sant, da er det best å være føre varHelt sant. Har nok å tenke på når vi sitter der med rier
. Hadde styrtfødsel med førstemann så hadde ikke hatt sjans til noe innskriving under fødselen med han ihvertfall
![]()
Både mannen og jeg elsker leke-parker.Joda, og kos å se gleden hos små barneansiktMen jaggu meg gøy for oss store barna på steder som tusenfryd og dyreparken også da
gleder meg allerede
![]()
![]()
Hihi, nei ingen får skyldenHøres bra utvil ikke ha skylden
Nå går det i Den lille lyseblå som heter her kommer solenPils er godt det da, men varierer veldig med merkene.
Hvilken er det du drikker?
Mini spydde nettopp... så blir ikke så mye nyting :/Tipp topp! Logg av og nyt!![]()
Godt det daNeida. Det var ikke min heller