Felles skravle 2015

Ja... ble brått så stille etter 2016 skravletråden kom
Ja, det ble det. Var nesten så jeg kastet meg med i den :p
Vet ikke hvor mye liv det er der heller nå.
 
To tette. Vi er enig om to, jeg syns gjerne tre:)
Rart det der. Vi har også sagt til i utgangspunkt men kunne godt tenkt meg tre. Snakket om det av og til for å ta tempen :p
Men har et det satt krav om flytting for vi kan tenke på nr to, så blir liksom en naturlig pause i det hele :)

Hvor lenge vil han vente da?
 
Hektiske dager for deg nå :) merker du stor forskjell på at det har kommet ei til?
det merkes absolutt at vi har ei til, men så er jeg jo hjemme. Og mannen også. Så livet er rett og slett bare HELT annerledes enn før hun kom, det er når hverdagen kommer,han helst får en jobb og hun skal i bhg og jeg på jobb etterhvert at vi fpr se hvordan det egentlig er...

I dag har jeg kjørt ungene til en campingplass halvannen time herfra, hvor de sammen med sine to søskenbarn skal være på campingferie sammen med mine foreldre i helga, så det er bare jeg og mannen og babyen her i helga. Rolig helt helt uten planer for vår del
 
Ja, det ble det. Var nesten så jeg kastet meg med i den :p
Vet ikke hvor mye liv det er der heller nå.
Tviler litt etter 2017 begynner å nærme seg, men er jo kjekt med litt liv her igjen... sitter å strikker litt og gløtter på x-files
 
Tviler litt etter 2017 begynner å nærme seg, men er jo kjekt med litt liv her igjen... sitter å strikker litt og gløtter på x-files
Det er sant. Jeg ser litt på fotballkamp og surfer på nett:)
 
Rart det der. Vi har også sagt til i utgangspunkt men kunne godt tenkt meg tre. Snakket om det av og til for å ta tempen :p
Men har et det satt krav om flytting for vi kan tenke på nr to, så blir liksom en naturlig pause i det hele :)

Hvor lenge vil han vente da?
Tja, 4-5 år:eek:
 
Back
Topp