Felles skravle 2015

En tråd i '2015' startet av Foreløpig litt anonym, 1 Mai 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. a87 Forumet er livet Desemberglede 2015

Håper at været blir OK i alle fall :)
    Ut må vi uansett.

2. Malla89 Finner glede i forumet Desemberglede 2015

Må ut?

3. trinebeth Forumet er livet Oktoberskattene 2015

Olinelua :)den er så fin

4. a87 Forumet er livet Desemberglede 2015

Ja, vi må ut når det er helg. Kan ikke være inne hele dagen med storesøster. Så da blir det ofte skogtur på også en av dagene:)

5. a87 Forumet er livet Desemberglede 2015

Den var skikkelig fin ja:)

6. Malla89 Finner glede i forumet Desemberglede 2015

Ja, i grunn enig. Har en samboer som må sparkes hardt for å komme seg ut da:/ vi kunne trengt noen som dro oss med ut ;)

7. trinebeth Forumet er livet Oktoberskattene 2015

Gleder meg til å bli ferdig :)

8. a87 Forumet er livet Desemberglede 2015

Du får bare sparke i vei :p

9. a87 Forumet er livet Desemberglede 2015

Mye igjen?

10. Malla89 Finner glede i forumet Desemberglede 2015

Prøver så godt jeg kan :)

11. Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 VIP Høsthjerter 2017

Samme her. Våren 2018 høres deilig ut egentlig :p men man vet jo aldri, er ikke akkurat noe man kan bestille heller :)

12. a87 Forumet er livet Desemberglede 2015

Får håpe det hjelper :)

13. Malla89 Finner glede i forumet Desemberglede 2015

Nei, det kan man ikke. Men det går an å begynne prøving.

14. Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 VIP Høsthjerter 2017

Absolutt! Planen er vel å begynne prøvingen tidlig neste sommer egentlig - men mannen vil ha flyttet først, så forutsetter at vi finner noe og får flyttet for den tid :/

15. Malla89 Finner glede i forumet Desemberglede 2015

Hvor skal dere flytte? til større hus/leilighet?

her bør jeg helst ha gjort ferdig utdanning og jobbe noen mnd. er ferdig neste år på denne tiden. så termin på høsten 2018 blir vel det beste.

16. Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 VIP Høsthjerter 2017

Planen er noe større hus, med ett ekstra soverom og helst et vaskerom med tørkemuligheter (kan ikke henge opp ute pga allergier)
    Og hvis dette i tillegg kunne være nærmere jobben - men akkurat det tviler jeg sterkt på :p

Ja, høres greit å bli ferdig med utdanning og få jobbet littegrann først :) kanskje vi treffes i fellesakravle for 2018? :p

17. Malla89 Finner glede i forumet Desemberglede 2015

Vaskerom er drømmen her også, støv over alt på badet:p
    Hadde vært koselig om vi treftes der også ja :D må bare jobbe litt med mannen først. Begynne så smått å (pr)øve om ett års tid;)

18. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Vaskerom man kan tørke på.

Vi har vaskerom. Tørker der også sånnsett. I tørketrommel og tørkeskap. Men ellers er det oftest på stua eller i gangen der henger.

Om jeg ikke vasker mye henger jeg i skapet uten å slå det på da. Åpen dør. Men nå i det siste med tre unger og en av dem i (tøy)bleier er der klestørk i stua rett som det er

19. Malla89 Finner glede i forumet Desemberglede 2015

Tørker alt i stua jeg, med mindre det er utetørk

20. Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2015 VIP Høsthjerter 2017

Er greit med tid for å klargjøre ham på ;) (sjelden de sier nei til øving heller :p)

Del denne siden