Nå trodde jeg først du mente gidde, som i det gidder jeg ikke, men så skjønte jeg hva det var snakk omNår folk sier gidde istedenfor ga... får innvendige frysninger.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå trodde jeg først du mente gidde, som i det gidder jeg ikke, men så skjønte jeg hva det var snakk omNår folk sier gidde istedenfor ga... får innvendige frysninger.![]()
Det blir jeg også sprø av, det heter da ikke dublo.Svigers sier dublo, i stedet for duplo. Jeg blir gal.![]()
Er vel kanskje mer riktig å skrive "gjidde"? Uansett veldig veldig feil.Nå trodde jeg først du mente gidde, som i det gidder jeg ikke, men så skjønte jeg hva det var snakk om![]()
Oh yes, jeg er en kronisk retter, så blir fort sett skjevt påEr vel kanskje mer riktig å skrive "gjidde"? Uansett veldig veldig feil.![]()
Signerer denne, jeg har lurt på hvor de får det fra, om det hette det før liksom? Da vet jeg at det bare er en uvane, så jeg kan rette på de ogsåDet blir jeg også sprø av, det heter da ikke dublo.
Ja, Henne er irriterende!Henne i stedet for hun. Skjole, skjøkken, skjøttkaker...
Jeg synder også derHaha, den var fin..det sier jeg nesten alltid![]()
Hva med han fyren på barne-tv som lurer på ting: "Jeg har spørsmål, så mye spørsmål"Når folk sier skjøttkaker i stedet for kjøttkakerosv.. Jeg retter på folk, det er grov feil i min verden
også hørte jeg en vikar i BHG sa "masse bøker." Det heter "mange bøker."
Svigers kaller all duplo for legoDet blir jeg også sprø av, det heter da ikke dublo.

Har vel alltid stått Duplo på de eskene, er vel bare en uvaneSignerer denne, jeg har lurt på hvor de får det fra, om det hette det før liksom? Da vet jeg at det bare er en uvane, så jeg kan rette på de også![]()
Hva med han fyren på barne-tv som lurer på ting: "Jeg har spørsmål, så mye spørsmål"![]()
eeeh, mange!
Barne-tv er jo helt kreisi. De bruker jo dubbere som ikke klarer å si kj-lyden. Det synes jeg er mildt sagt irriterende. Thomas-toget er jo forøvrig i ny drakt siden jeg var barn. Ny sang og greier. Bedre før!What?!? Også skrives det om at thomastoget er kvinnediskriminerende?!?![]()
Jeg har forresten en feil jeg sier selv som irriterer meg, jeg kan ikke si hallusinere med mindre jeg leser detDet skjer noe feil på veien ut og resulterer alltid i latterkick fra alle rundt meg. Så jeg bare unngår å si det
![]()
Når folk konstant misbruker " i forhold til". Jeg blir GAL!!