Ha ei god vaktDere får ha en fin dag, nå må jeg gåinn på jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ei god vaktDere får ha en fin dag, nå må jeg gåinn på jobb
hehe, ja det er jo alfa omegaVet ikke hva jeg skal tipse om, jeg bare skravler![]()
Har spurt. Men det meste han har vært ute av huset med henne er to timer. Da for at jeg fikk vaska hus i fred og laga middag
Har også ei sånn her hjemme
Hun er høyt, og lavt.
Jaa hun her kniper og igjen øya og gliser skikkeligmerkelige unger
men søt e de
![]()
Hvordan var natten?Tar natta her og ;kr
Håper det går bra med en tur i bhg, det blir vel godt å få leke med de andre barna.Huff. Slitsomt det og.
Her har jo frøkna vært hjemme i ei uke... Ble syk forrige onsdag og var hjemme, og skal i bhg i morgen for første gang siden hun ble syk.
Fortsatt er hun ganske forkjølet og fort sliten og sutrete. Men nå må hun bare. Ikke hatt feber siden søndag.
Kos dereGod morgennå har vi spist frokost, skal straks pakke stellevesken så den er klar, om noen timer skal vi på babydate med en fra terminforumet
yey!
Noe du anbefaler? Hvilken sjanger?Paradiset het den
TakkGod morgenså utrolig koselig
Ha en kjempe fin dag!
![]()
Tusen takkGod morgen
Ha en super dag med date![]()
Det er kjempe koselig. Hver kveld hører jeg sang og latter fra badet! Så kommer de ut og ser kjempe lure utHehe, koselig med slike ritualer da![]()
I natt ble det en tur opp i 3 tiden i natt også... hun har ikke vært våken på natt siden hun var 6 uker.. spørs om det er tenner som plagerRart altså,,håper det snur snart![]()
Ble det noe strikking på deg?Da var jeg i enden på tråden. Tror jeg logger av for i kveld og tar fram strikking![]()
Du altsåJeg skulle lese![]()
Tror det er noen få grader med enn 9, men sola er godt gjemt bak et tykt skylagDet var ikke mye
Sol her![]()
Pauser forumet for at du skal leseHva med meg![]()
Har sovet godt. Størsta kom inn rundt 24. Mannen fikk alarmer på jobb i ett.. så jagde han til ett annet rom. Minsta våknet kl3. Opp lage flaske.. så sovnet jeg med begge jentene sammen med megHåper du sover godt![]()
Vi har kun MJ på 4, men søsteren min på 16 bor her hos oss, så vi hr nesten 2Det er braHvor mange barn fra før har du?