Juni - skravletråden

Jeg kjøper garn derfra til nøstrbarnteppe, for New Zealand lammeull er halv pris av nøstrbarnull. Og også ubehandlet ull i samme tynne og myke kvalitet
Åja, takk for svar

Har vist falt helt av igjen.. Mye jobb og sliten. Ble heller ikke sykemeldt hos legen. Jeg hadde sikkert fått om jeg hadde spurt men det fikk jeg meg ikke til.. Vært nok sykemeldinger jeg har spurt etter.... Men er snart ferie da :p er helt på grensen av hva jeg tåler og hva som er forsvarlig. Men enn så lenge så går det..

Ikke syk syk, men forkjøla og tidvis sliten pga dårlig nattesøvn ja :(
Huff. Slitsomt det og.

Her har jo frøkna vært hjemme i ei uke... Ble syk forrige onsdag og var hjemme, og skal i bhg i morgen for første gang siden hun ble syk.

Fortsatt er hun ganske forkjølet og fort sliten og sutrete. Men nå må hun bare. Ikke hatt feber siden søndag.

Har vist falt helt av igjen.. Mye jobb og sliten. Ble heller ikke sykemeldt hos legen. Jeg hadde sikkert fått om jeg hadde spurt men det fikk jeg meg ikke til.. Vært nok sykemeldinger jeg har spurt etter.... Men er snart ferie da :p er helt på grensen av hva jeg tåler og hva som er forsvarlig. Men enn så lenge så går det..
Høres jo ikke helt bra ut :-(

God morn!
Morgenen er ikke så ikke selv om den starter halv seks når jeg kan ta med meg lillebror, skifte bleien og la ham ligge i vippestolen som tilskuer mens jeg dusjer :P

Det er ikke lenge nei.

Jeg forsøker jevnlig å forklare guttungen at det SLETT IKKE ER LENGE til skoleferien. Det er 7 skoledager igjen nå. Han synes det er evigmye, selv om jeg påpeker at den siste ikke er en SKOLEdag engang, bare avslutning. Han er moden for ferie...
Samme med min eldste:P
Han synes det er ufattelig lenge til ferien...

God morgen :) nå har vi spist frokost, skal straks pakke stellevesken så den er klar, om noen timer skal vi på babydate med en fra terminforumet :) yey!

Back
Topp