Juni - skravletråden

Du skal sikkert strikke andre skulderen vil jeg tro? Litt usikker... litt vanskelig når man ikke har oppskriften :) skal gå tilbake å se på bildet igjen
Fortsetter i morgen jeg men takk for at du hjelper meg :) linket oppskrifter i sted :)

Jeg har strikket med de andre maskene på ene pinnen hele tiden. Så i teorien så skal jeg stoppe på den siden nå og sy den andre skulderen før jeg strikker det sammen? :)
Du skal strikke den andre skulderen når du har strikket den så skal du strikke de sammen. Da tar du ene pinnen legger på ant masker. Bare gjør det som står på bakstykket.. håper det hjelper. Kan sikkert hjelpe deg mer i morgen om du står fast, men nå skal jeg legge meg :)

123knit.dk

Ikke mange siden i dag tidlig nei, jeg har ikke strikket på dagtid da, ettersom jeg har hatt en ikkesovende baby utenom på trilletur. Også brukte jeg en del tid nå på siste pinne på å fikse et maskebråt, tråden var slitt midt nedi.

Og så ble jeg fanget i skravlingen....
Har ikke fulgt med på hva dere snakker om,men kjøper du garn derfra? Er der rimeligere ?

Fin din og fin :) Nyter det litt kjenner jeg :) Skal straks gå å legge meg :) Ferdig med salaten snart ;)
Deilig :) nyter siste dagene/ukene for fult her :) flink du :D smaker sikkert kjempegodt :)

Du må henge med i skravlesvingen:) alt bra?
Jada, hektisk dag med 4 åringen hjemme også kom nevøen min, laga middag, brownies og eggsalat og mannen har jobbet overtid så en hektisk dag :)

Da var jeg i enden på tråden. Tror jeg logger av for i kveld og tar fram strikking :)

Har ikke fulgt med på hva dere snakker om,men kjøper du garn derfra? Er der rimeligere ?
Jeg kjøper garn derfra til nøstrbarnteppe, for New Zealand lammeull er halv pris av nøstrbarnull. Og også ubehandlet ull i samme tynne og myke kvalitet

Back
Topp