Jepp. Det går nok helt fintÅja, men det er vel greit, da får mannen masse tid med snuppa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Det går nok helt fintÅja, men det er vel greit, da får mannen masse tid med snuppa![]()
Det mener jeg at jeg sjekket dengang det var så aktuelt ja. I senere år har jeg bare kjøpt det, av vane. Men sjekket jo ut mine ull-vaner for mange år siden.
Det er fra New Zealand. Der er mulesering ikke vanlig.
God planKan ha trua for meg du
Nja halv dårlig som vanligGodt men kort. Jenta ville tidlig opp og jeg kom hjem sent og sovna sent
Enn du?
123knit.dk tror jeg hun saDet er jo fint, kanskje jeg skulle sjekket det ut selv.
Hva var navnet på siden igjen?
Ja jeg synes i grunn detGod plan
Bra for oss. Jeg var jo på jobb ogMen ble slravlet lite heldigvis
Kurant vær her så langtGod morgenPå vei til jobb
![]()
Været og planen for i dag?
Aah så koseligfar/datter tid er viktig
det hadde mine i går, eller de har sånne faste ritualer som å pussse tennene, da får ikke jeg være i nærheten av badet
![]()
Ja var bra for ossBra for oss. Jeg var jo på jobb og
En god start på dagenJa alt fint her. Stod opp tidlig, men fikk startet dagen med en dusj så det er godt.
Enn du da?
Ingen spesielle. Du?God morgen
Planer for dagen?
Her er jeg "lenka" til stua da jenta bare klatrer opp selv om jeg ikke er her og passer på. Og når jeg sier nei, ler hun bare til meg![]()
En god start på dagen
Joda er bare veldig trøtt etter kort natt
Blir nok to lurer.Håper du får deg en lur i løpet av dagenMå passe på å ikke overarbeide deg med tinge løft. Håper det gir seg da
![]()
Rolig morgenKengubarnet spiser frokost, mannen har dratt på jobb ,jeg må sminke meg![]()
Men ikke skikkelig ille iallefall daNja halv dårlig som vanlig
Får se på tempo ikveld. Jeg vil strikke littJa var bra for oss![]()
Ååja. Hun her må fotfølges. Og enda går hun ikkeHehe, ja det er den perioden det er umulig å ha kontroll på de
Ganske søtt når de erter slik da![]()