Samme som her det da.Har skjønt det at noen skoler andre steder i landet holder på lenger. De slutter jo veldig tidlig her. Og VELDIG lang ferie, for de har siste dag 17.6 og første dag 22.8 så det er lang sommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme som her det da.Har skjønt det at noen skoler andre steder i landet holder på lenger. De slutter jo veldig tidlig her. Og VELDIG lang ferie, for de har siste dag 17.6 og første dag 22.8 så det er lang sommer
Ja. Noen dager nekter hun grøt. Ofte nekter hun det. Da vil hu ikke ha noe. Andre dager er hun en åpen munn hele dagenGår det i bølgedaler?
Har du fått syk frøken og? :-(Ja, og for ei høygravid mamma er en 4 åring med forkjølelse mye![]()
Hjemme nåAlt vel på jobb?![]()
Jeg håper det. Blir en kveld i uka ca jobb. Resten dagSå braDa blir hverdagen også litt lettere skal du se
![]()
Det blir første gang min sønn har bursdag i skoleferien.Samme som her det da.
Har du bilde av hva som skal strikkes? Lettere å se i sammenhengDu som kan strikke hva betyr dette :1.SKULDER: = 14-15-16 m. Fortsett med riller – samtidig felles det mot halsen på hver 2.p: 3 m 1 gang, 2 m 1 gang og 1 m 3 ganger = 6-7-8 m tilbake på p. Når arb måler 11-13-15 cm settes det 1 merketråd (= midt oppå skulderen) - herfra måles arb videre! På neste p legges det opp 2 nye m mot halsen deretter settes m på 1 tråd.
Takk takk. Hadde ei grei vaktHa en flott kveld på jobb![]()
Når har han bursdag?Det blir første gang min sønn har bursdag i skoleferien.
Hohi, herlig!Vi står til tjeneste!!hele døgnet!
Venter på pizza i ovnenHva gjør dere i kveld?
Jeg er to timer bak:OBare 12 minutter bak nå![]()
Natta duGod natt![]()
Jeg tror det har vært litt roligere ja bjeg har vært på jobbHei!
Vært litt roligere her inne i dag?
Han er født 19.8 som i år er en fredag. De går ogdå til 22.6 neste år da.Når har han bursdag?
Rart at skolestart til høsten er så sent..
17 juni er jo omtrent som vanlig.
Håper du sover godtNå var lucifer ferdig så da finner jeg sengen. God natt flotte skravledamer. ❤ skravles i morgen![]()
Kos deg med strikkingDa var jeg i enden på tråden. Tror jeg logger av for i kveld og tar fram strikking![]()
Det er bra med skritt i dagSlitt har vel ikke jeg heller opplevd før, så det var litt pes å fikse, og ser ikke bra ut, men bryr meg ikke.
Strikke på trilletur gjør jeg selvsagt ikke, det får holde at jeg sniksravler litt av og til![]()
Og med snuppa så mye våken ble det mye amming, lek på gulvet og byssing... ja, og mye ekstra trilling. 15764 skritt så langt idag....
Det er bra med skritt i dagSlitt har vel ikke jeg heller opplevd før, så det var litt pes å fikse, og ser ikke bra ut, men bryr meg ikke.
Strikke på trilletur gjør jeg selvsagt ikke, det får holde at jeg sniksravler litt av og til![]()
Og med snuppa så mye våken ble det mye amming, lek på gulvet og byssing... ja, og mye ekstra trilling. 15764 skritt så langt idag....