Juni - skravletråden

Her er det 9 igjen

Har skjønt det at noen skoler andre steder i landet holder på lenger. De slutter jo veldig tidlig her. Og VELDIG lang ferie, for de har siste dag 17.6 og første dag 22.8 så det er lang sommer

Tid for kveldsmat.

Men det står du starter med 16 helt øverst gjorde det ikke ? Mulig jeg husker feil. Men kan godt være 6 det skal være igjen
Startet med 14 på hver side godt mulig jeg skrev feil første gangen. Men så teller jeg opp og så sier du et annet tall og akkurat når jeg føler jeg delvis forstår d. Men så kom det ett eller annet 6-7-8 p pinnen og så og så mye cm. Og noe med 2. Så vet ikke om jeg skal lage nye masker med en gang eller strikke litt lengre først

Nei, det er ikke uoverkommelig mye bakker, bare ikke nevneverdig mye praktisk å sykle til. Jeg kan sykle til butikken, men dit kan jeg like gjerne gå. Samme med skolen med eldstemann. Teoretisk sett sykle til bhg, men det er et godt stykke og da måtte jeg hatt femåringen i sykkelvogn i så fall. til jobb er for langt, med mindre jeg skal stå opp klokka fem.

Sykkel blir altså ikke et fremkomstmiddel, men brut for sykkeltur bare for syklingens del i så fall
Sånn og forstå. Her har jeg sykkelavstand til alt. Bare ikke sykkel som virker. Må få fiksa den snart.

Startet med 14 på hver side godt mulig jeg skrev feil første gangen. Men så teller jeg opp og så sier du et annet tall og akkurat når jeg føler jeg delvis forstår d. Men så kom det ett eller annet 6-7-8 p pinnen og så og så mye cm. Og noe med 2. Så vet ikke om jeg skal lage nye masker med en gang eller strikke litt lengre først
Har du 6 masker har du rett :)

Har du 6 masker har du rett :)
Ganske greit å vite det. Tror jeg hadde mistet motivasjonen om det var helt feil :p = 6-7-8 m tilbake på p. Når arb måler 11-13-15 cm settes det 1 merketråd (= midt oppå skulderen) - herfra måles arb videre! På neste p legges det opp 2 nye m mot halsen deretter settes m på 1 tråd.
Forvirrende syns eg :p skal all arbeidet være 11 cm eller kun skulderen?

Ganske greit å vite det. Tror jeg hadde mistet motivasjonen om det var helt feil :p = 6-7-8 m tilbake på p. Når arb måler 11-13-15 cm settes det 1 merketråd (= midt oppå skulderen) - herfra måles arb videre! På neste p legges det opp 2 nye m mot halsen deretter settes m på 1 tråd.
Forvirrende syns eg :p skal all arbeidet være 11 cm eller kun skulderen?
Alt skal måle 11 cm, der skal du sette ett merke

Back
Topp