Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
TakkLykke til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkLykke til![]()
Greit å ha alt på stellNei, mannen ville lime fast bakplatene først, da han ikke syns de satt så godt.. så da må jeg vente litt, men ser går fint![]()
Blir nok hysterisk skriking og sikkert litt slapp etterpåDet går nok bra
Hatt en hel grei dagHåper du har hatt en super dag![]()
Haha skal du bort?Skravlepause for alle til kl 20
Håper han ikke reagerer men siden det er stor dose så tror eg kanskje han jør detHåper det går greit
Ja men når jeg går inn og er der i 1t-halvannen mot 5-10 min for han så er det grunnenSåbra han tar ansvar![]()
Vi ogsåDen har jeg sett mange ganger
Det er jo fornuftig av degFordi vi er muslimer.
Lengden kommer jo av at vi bor her vi bor, og selvom vi kan faste samtidig som de i mekka så vil mannen prøve å faste etter tidene her.
Jeg faster ikke i år pga graviditet
Så da ender jeg med å skravle på notofications likevel. Og gå glipp av myeNei, det funker jo dårlig![]()
Nøstrbarnteppe til en baby ventet i sommer.Minsten-buksa fra klompelompene... tenkte å ha til bhg starten til frøkena. Enn du?
Vi varierer mye ja. Så vi ikke går leiHihi, liker grillmat godt selv
Er jo så mye man kan velge mellom også. Jeg liker veldig godt scampi og kylling da. Hamburger er nok favoritten til jentungen da. Prøver å variere litt, så alle blir fornøyd![]()
Ok35 % igjen
Hva leser du?Jeg burde lese litt
Går det i bølgedaler?Ihvertfall idag![]()
Ja, akkuratHehe. Joda jeg tror du gjorde det. At hun ikke var syk syk ?
Regner og masse vindHva slags vær har dere?
Takk kontakt med legen om det ikke blir bedre? Siden du ikke vet hva det kom av tenker jeg.Nei ikke jeg hellet
No can do. Da sovner jeg.Skravlepause for alle til kl 20
Må leseHaha skal du bort?