Tenker det blir en del grilling utover her også nåI går lags vi inne siden det var så kaldt, ellers har vi vel grillet daglig siden slutten av mai.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker det blir en del grilling utover her også nåI går lags vi inne siden det var så kaldt, ellers har vi vel grillet daglig siden slutten av mai.
3og 4 klasse hvor kb gårSå bra
Hvem var det med?
Straks kveldsmat herLunsjpause på jobb
Jeg burde lese littDa ligger jeg på senga med lillesøster som skal sove
Skravletid
Jeg må prioritere litt strikking innimellom skravla i kveld.
Den har jeg sett mange gangerGod kveld ! Nå skal det snart sees film med kjæresten. 101 dalmatinere![]()
Koselig det da3og 4 klasse hvor kb går
Hva leser du?Jeg burde lese litt
Litt mer behagelig på fly ja!Blir vist like lang tid med fly pga mellom-landinger. Må innom bodø på tur dit og trondheim på tur hjem... men da har vi mulighet for å varme mat og sitte på kaffe mens vi venter... det har vi ikke på buss
Kos deg med filmGod kveld ! Nå skal det snart sees film med kjæresten. 101 dalmatinere![]()
Nei, måtte kjøre rundt på mannen samt at snuppa slo seg helt vrang i bhgGod dag
Fått gjort det du skulle?
ParadisetHva leser du?
Uff så kjipt daNei, måtte kjøre rundt på mannen samt at snuppa slo seg helt vrang i bhgfikk vasket klær, lagd mat og tatt litt ellers men må få vasket og ryddet litt mer. Jeg som etter planen skulle hvert ferdig nå
![]()
Venter på at minsta skal sovne her.. har strikket litt no og da..Det var det
Har ikke noe å si på mulig utbetaling daSvarer ja![]()
De filmene er så koseligeGod kveld ! Nå skal det snart sees film med kjæresten. 101 dalmatinere![]()
Greit å strikke littVenter på at minsta skal sovne her.. har strikket litt no og da..
Nei det skjønner jegHar ikke noe å si på mulig utbetaling da
Men sa ja, og håper jeg får eventuelt ordnet sykmelding i god tid! Vil ikke sette henne i en vanskelig situasjon heller![]()