Hva hadde du på?Her å![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva hadde du på?Her å![]()
Det kommer det til å væreJa... men da blir det vel skikkelig deilig å slappe av også![]()
Ja da har de nok detVann får jeg til å varme der siden de serverer te. Så kan ta med grøt og smoothie så er jeg sikker. Kan kjøpe med ett middagsglass sån i tilfellet.må ha varmt vann til mme... hun får mat i tillegg
Ruccula, ist, spekeskinke, tomatsaus og fetaHva hadde du på?
Det kan jeg jo også haJa da har de nok detEller er det å ha med en termos med varmt vann
![]()
Her ble det tomatsaus, rødløk, skinke, paprika og ostRuccula, ist, spekeskinke, tomatsaus og fetaog en annen med pølse
Dere da?
Helt fantastisk! Sov egentlig ikke så godt men jeg tror bare det å komme inn på vårt soverom gjorde det fantastiskGanske såblæ
Din da?
Ja, hun virker mye bedre ogsåGreit med en rolig dag da
Hihi... her har begge sovnet... minsta har sikkert bare en powernapHehe, nytter ikke når ei på 4 ville ha mamma.men fin tanke
![]()
Syns det var gøy jegMåttejobbd litt for den der
Går det bedre?Slått den på et vis
Du er vel i mål nå?Nå eller da? Nå mangler jeg ca 42 og da jeg satt meg målet var det vel 250..![]()
Masse lykke til når den tid kommerSå bra, da skal jeg slenge meg på slankeforumet også![]()
Kos degHihi, ja det er veldig godtSkal lages i kveld
![]()
Æsj, så uheldig daaa
I går lags vi inne siden det var så kaldt, ellers har vi vel grillet daglig siden slutten av mai.Deilig med grillmatvi grilla i går.
Tok den med megSolen kom når du kom til Oslo i går daHerlig
![]()
God ettermiddagGod morgen jenter forresten![]()
Ikke i det hele tattIkke litt engang? Jeg kan bare strikke rett frem så prøvde jeg på en rett frem oppskriftmen kan ikke lese beskrivelsen xD