Heldig det bare var en time daHaha! Tror han har en stasjonær pc også! Haha tror han var veldig trøtt![]()
J holdt oss våkne en time i natt så![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldig det bare var en time daHaha! Tror han har en stasjonær pc også! Haha tror han var veldig trøtt![]()
J holdt oss våkne en time i natt så![]()
Solen kom når du kom til Oslo i går daLært utrolig masse og hilst på masse skjønne mennesker![]()
Huff... hvordan er han i dag?Tror nok MJ holder på å bli syk
Kjørt på med masse astma medisin her nå så håper vi hun slipper å hoste sånn i natt![]()
God morgen musemotGod morgen jenter
Mhm det er braMed tanke på at vi for noen få uker siden ikke klarte 7000 på utfordring, så er 8000 uten å prøve bra!
Jeg har akkurat vekket storebror jeg.Så deilig.
Jeg har vært på jobb en halv time allerede
Våken tidlig hun lillesøstera deresGod morgen
Straks en time siden lillesøster, og derved jeg, våkna.
Og om ti minutter ringer klokka til mannen.
Ingen av ungene har kommet og spurt om det er morgen enda.
Å uff da
Hvordan finner dere ut av hvem dere er? Forbinder jo deg med Daim jeg nåJeg har ei, men jeg syns det er gøy med flere og godt å få et fjes på nicket![]()
Men så no ganske fantastisknut med så stort skapFikk ikke hele med på bildet engangtakk
Uff da,Vi måtte ta henne over i vår seng. Men holdt det gående til to inatt :/
Pøsregner her ogsåDet pøsregner og blåser
Jeg har vært våken siden 4.30
Men sov resten av natten da?Så gikk bare å la oss alle sammen. Men hun holdt det gående i to timer uansett
Ikke litt engang? Jeg kan bare strikke rett frem så prøvde jeg på en rett frem oppskriftKan ikke strikke jeg![]()
Tidlig på an dere ogsåSamme her med været. Men våken siden fem da
Sovet godt på rommet ditt igjen?Gleder meg til å legge meg)
God morgen søtaGod morgen jenter forresten![]()
Så klarte ikke p faste så lenge altsåMhm! Nå har han endelig spist da![]()