I høy fart skravler jeg i flere faner jeg.PC bruker jeg ikke, så aner ikke hvordan det er der![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I høy fart skravler jeg i flere faner jeg.PC bruker jeg ikke, så aner ikke hvordan det er der![]()
Nei, jeg aner ikke hva "en lett olje" er heller ;-)Har du prøvd en lett olje etter dusjing?
Det er jo også en løsningJa det får jeg.
Eller så sparer vi penger og jeg blir brunette![]()
Ja totaltTotale innlegg på forumet?
Jada ikke så halvgaleMen bra fart da
Med tanke på at vi for noen få uker siden ikke klarte 7000 på utfordring, så er 8000 uten å prøve bra!Jada ikke så halvgale![]()
Ja det er er typiskHahaha. Men som regel sjekker han den aldri før han er hjemme![]()
Men fikk kommet meg et stykke på buksedressenStraffen for å strikke![]()
Men det kommer nok flere fine dagerNei, vi hadde den fine dagen i går, fikk i allfall en![]()
Tenker jeg tar de nøttene ved siden avDropp nøttene![]()
Så bra, da skal jeg slenge meg på slankeforumet ogsåJaja, er sikkert på slankekur da også jeg![]()
Men synes det forsåvidt er blitt verre siste mndDet får vi håpe.
Hihi, ja det er veldig godtAldri laget det, men det er godt!!![]()
Kos deg i byenVurderer en bytur.
På ettermiddagen får vi besøk.
God morgenGod morgen jenter
Skjønner den godt. Føler meg sjelden særlig menneske egentlig. Spesielt med kveldvaktene hvor jeg er hjemme så sent.Slitsomt med mye nattavåk.
Jeg var fullstendig ødelagt med OJ på den tiden og spesielt frem til han var 6mnd. Trodde jeg skulle bli koko![]()
Jepp. Reiser seg opp i senga. Og hylgriner. Er utrolig slitsomtHuff da. Så slitsomt
Og da våkner hun med grining?