Juni - skravletråden

Når gav det seg?
Holdt på sånn til han var nesten året. Så fortsatt en del, men mindre. Sov ikke en eneste natt rundt før han var over 2år. Nå sover han noen netter gjennom og andre ikke. Våkner da 1-2 ganger.

Det er ganske lett å gjøde selve kastet, men an må passe på å strikke sammen riktig antall masker slik at man ender opp med samme antall som man stertet med
Ja å strikke kastet rett. Her var det ett kast rett og ett kast vridd. Så måtte holde tunga bent

Husker hun vant en konkurranse, sjekket den på insta, fant hennes unstagram, der sto det hvor hun jobbet så sa søkte jeg opp jobben og fant henne
Flink du er:D
Jeg gjorde det veldig enkelt:P
Gikk inn på Musemor på Facebook og sjekket hvem hun hadde blitt venn med nylig:P hihi!

Etter dusjing tenkte jeg, spesielt om du ikke bruker balsam. Den kan også brukes i tørt hår, bare en litt mindre mengde :)

Hun vasker håret bare en gang i uka, og det er ikke da vi egentlig har problemer, problemet er de 7 morgenene....
Eller, de 6, for første morgen etter bad med balsam og fletting av vått hår får ingen greie det, da er der jo KRØLLER må vite. Sove med flette har gjort det mye bedre, det kom jeg nemlig ikke på før nå sist hårvask på søndag men ser effekten. Dog så jeg at det burde grees i kveld, så gjorde det før jeg flettet. og det lugget.

Back
Topp