Holdt på sånn til han var nesten året. Så fortsatt en del, men mindre. Sov ikke en eneste natt rundt før han var over 2år. Nå sover han noen netter gjennom og andre ikke. Våkner da 1-2 ganger.Når gav det seg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Holdt på sånn til han var nesten året. Så fortsatt en del, men mindre. Sov ikke en eneste natt rundt før han var over 2år. Nå sover han noen netter gjennom og andre ikke. Våkner da 1-2 ganger.Når gav det seg?
Ja å strikke kastet rett. Her var det ett kast rett og ett kast vridd. Så måtte holde tunga bentDet er ganske lett å gjøde selve kastet, men an må passe på å strikke sammen riktig antall masker slik at man ender opp med samme antall som man stertet med
Flink du erHusker hun vant en konkurranse, sjekket den på insta, fant hennes unstagram, der sto det hvor hun jobbet så sa søkte jeg opp jobben og fant henne
Ja det får jeg.Skikkelig mammajente
Da får du bare prøve igjen en annen dag når mannen er hjemme![]()
Vært slik en stund nåBle stille her nå
Totale innlegg på forumet?Søndag hadde vi i underkant av 6000 og mandag i underkant av 8000!!
Hadde trodd det skulle være mer på mandag....![]()
Kan ikke strikke jegTakkvirket først enkel nå følte jeg det mer innviklet
![]()
Etter dusjing tenkte jeg, spesielt om du ikke bruker balsam. Den kan også brukes i tørt hår, bare en litt mindre mengde![]()
Søndag hadde vi i underkant av 6000 og mandag i underkant av 8000!!
Hadde trodd det skulle være mer på mandag....![]()
Som nr 6 og vil helst ikke lengre nedHva lå du på før oppdateringen?
Huff jeg er altfor tregJeg har gått en plass opp så nå ligger jeg bak degca 200 innlegg bak deg
![]()
Haha, oppdaterer så fort jeg vet![]()
Flott.Jeg stoler på deg!![]()
Men det er jo braMer enn på lenge![]()
Blir jo bekymretGår bra, var bare skremmende når den satt så godt fast
Takk som spør❤
Ja freshUuh den var kul!
Det var det i lindingen på monsterbuksen også siden den går midt i vrangbordenJa å strikke kastet rett. Her var det ett kast rett og ett kast vridd. Så måtte holde tunga bent
Det var kjaptKofferten er allerede kommet frem. Hente den i morgen![]()
Aha! Er det sånn du klarer det. Lurt tipsDa trykker du bare view original![]()
Hadde Zapp Xtra i rød til storesøsterJa synes den var pen i rød.