Har sett det.Den er billig for tiden. Fikk den for 169![]()
Har 2 timer å bruke opp på et kjøpesenter på fredag, så tenker jeg skal se etter den etter jeg har kjøpt meg sko
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sett det.Den er billig for tiden. Fikk den for 169![]()
Ja synes den var pen i rød.Så gøy med litt farger da![]()
Så finTil dere som lurte. Slik ser ny vognen min utblir kjempe stas å ta den i bruk. Å så enkel å leggesammen hadde jeg aldri trodd
Vis vedlegget 181250Vis vedlegget 181251
Husker hun vant en konkurranse, sjekket den på insta, fant hennes unstagram, der sto det hvor hun jobbet så sa søkte jeg opp jobben og fant henneDet gjorde jeg jo
Da kan du si det?
Har flyttet sengen vår fra gjesterommet til vårt soverom. EndeligHva gjør dere?
Hva str strikket du den i?Takk, det gjør jeg også![]()
Spent på dommenJaja du får komme imorgen når jeg lager mashi![]()
Syns forresten forsøket mitt idag gikk ganske greitmannen skal spise 22.20 ca så får vel dommen da!
Så artigDet jeg jobber med for tiden
![]()
De er så tøffeDet jeg jobber med for tiden
![]()
Takk for linkEn som heter "barnehagestrikk".
Veldig mye fint i den
https://www.ark.no/ark/boker/Rulnes-Gunn-Beate-Reinton-Barnehagestrikk-9788232500758#.V1cp1LiLSM8
Har snuppa sovnet?Ligger i sengen og koser nye bbhugme puta mi![]()
MisunneligTusen takk![]()
Har den på fanget nåGjør det du![]()
Har kast i lindingen på monsterbuksen for å få hull til tråden i livetHar ikke strikket så mye enn mønster rett og vrang tidligere. Snuppsi-jakken er med kast i tillegg.
HeheVi trykker litt begge to
Nettopp hatt besøk av mammaHva gjør dere?
Aah... har aldri strikket de selv... men har ei venninne som harHar kast i lindingen på monsterbuksen for å få hull til tråden i livet
Og den tråden blir fort ustyrtelig morsom!!På konkurranseforumet er det en skravletråd der man ikke skal endre om man skriver feil. Kan få seg en god latter der
Ta gjerne turen innom![]()
JaSå fin![]()