Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
OkiNei ser på serie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkiNei ser på serie
Er mye serier men det styrer mannen xDSer litt, mest for bakgrunnsstøy
Det går jo ikkeNettopp! Han mener jeg skal lære ting jeg virkelig ikke liker![]()
Nei da.Så fin. Litt mer avansert enn min![]()
Haha, regnet med det luringerTrenger ikke bekymre deg. Vi vet at du passer på oss så vi finner andre kanaler![]()
Takk, det gjør jeg ogsåDen vR veldig finhåpe u får brukt den lenge
![]()
Ser veldig komplisert utNei da.
Ikke avanser i det hele tatt, ser bare imponerende ut.
Er faktisk ganske enkel
Når jeg begynte på den hadde jeg ikke strikket i mer enn et par måneder og klarte det helt fint
Herlig farge!!!Ja noe sånn
Voldsom vil nok mange si. Vi digger den. Kult på et barnerom.
I stua, oh no!!!
Roseblad het den visst.
Vis vedlegget 181234
Den er noe mørkere på veggene her syns jeg men
Haha, oppdaterer så fort jeg vetDa venter vi spent på svar (og leser 166 innlegg for å se om det er kommet noe i dem)
Vi trykker litt begge toEr mye serier men det styrer mannen xD
Takk for det. God nattHoolder nok lenge
Sove godt da
Tusen takkFlink du er![]()
Søndag hadde vi i underkant av 6000 og mandag i underkant av 8000!!Da venter vi spent på svar (og leser 166 innlegg for å se om det er kommet noe i dem)
Stakkars deg, og kb. Går det bra? Sår i halsen ?Det var mrg, mannen måtte stoppebilrn , dunket meg i ryggen flere ganger men hjalp ikke, fikk til slutt kastet opp...
Kb begynte å gråte for han ble sp redd
Gjør det duTakk ❤ får kanskje se om jeg finner frem litt strikking ger også...![]()
Guri, så ekkelt?!Det var mrg, mannen måtte stoppebilrn , dunket meg i ryggen flere ganger men hjalp ikke, fikk til slutt kastet opp...
Kb begynte å gråte for han ble sp redd
Hadde det vært det hadde nok ikke jeg klart det ved tanke på at jeg er nybegynnerSer veldig komplisert ut
Etter dusjing tenkte jeg, spesielt om du ikke bruker balsam. Den kan også brukes i tørt hår, bare en litt mindre mengdeTil bruk i vått hår er det ikke så aktuelt da, for jeg bløter ikke håret hennes hver morgen for å gre det. Men sikkert lurt å se etter noe bedre leave-in enn natusan sin spray....
Ååh, det varmet hjertet mittMendu er snill også da