Måttejobbd litt for den derHehe, Kengu hadde drevet rene jakten
Fant meg på insta,så jobben min og på fb![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måttejobbd litt for den derHehe, Kengu hadde drevet rene jakten
Fant meg på insta,så jobben min og på fb![]()
Oy.. håper de får kontroll da...Står litt om den på vg. Det blåser godt så de har ikke brannen under kontroll... Stor som fotballbane
Men da fikk du gjort noe nyttig samtidigJa det har jeg også... bare kjipt å bruke mye av tiden jeg har til å gjøre ting i tlf.. fikk talt masker i strikkingen og satt på markører![]()
Slått den på et visHar du strekt den?![]()
Jaja... fikk jo gjort mer på strikkingen enn jeg har gjort på nesten 1 ukeMen da fikk du gjort noe nyttig samtidig![]()
Svarer jaHuff hva gjør jeg når sjefen sender mld om jobb 24 juni og jeg vil ble sykmeldt fra 20 juni?![]()
Uff så khipt med sånne dagerUff! Har en pottesur frøken. Eller prinsesse vil ikke.
Tannfrembrudd og slimhoste, ingenting idag er bra nokto timer til mannen er ferdig på jobb og jeg er dæv sliten allerede.
Å du manglet?3000 innlegg innen mnd er slutt![]()
Neei. Tror ikke det. Hun har sine perioder. Må bare prøve å vekke matlysten med anna mat igjen. Hun drikker mme og vann så det holder de dagene mat ikke er interessant. Så ekke bekymra. Hadde bare vært greit om hun heller spiste normalt hver dagNoen grunn for dårlig matlyst tro? Bra du fikk i hun noe mat![]()
Hehe, du får ringe flere steder neste gang du må få unnagjort noeJaja... fikk jo gjort mer på strikkingen enn jeg har gjort på nesten 1 uke![]()
Jeg meldte meg opp på studie som var ledig for å kunne være i permisjon. Gikk bachelor som var ferdig. Og hans pappaperm forsvinner når jeg er student. Men han kunne ta fellesukene. Men det var ikke aktuelt da mitt studie jeg var påmeldt krevde at jeg var borte flere uker i strekkJa var akuratt sånn med oss også, men da mener jeg at jeg leste at nav mener at det er far som skal få alle ukene til mor... Sånn fra starten av.. Men en mor har da ikke hjerte til å være vekke fra barnet så tidlig for å studere? Er jo litt vanskelig å gå på skolen med et helt nytt barn! Og alt er nytt??
Huff... får håpe humøret blir bedre.
Det er ikke godt!Håper mannen kan hjelpe når han kommer
![]()
45 min igjen så er han hjemmeHuff håper tiden går raskt til han kommer hjem!
Nå eller da? Nå mangler jeg ca 42 og da jeg satt meg målet var det vel 250..Å du manglet?
Har to år høyere utdannelse i boks og kan jobbe som det ja med de fagene jeg har. Men mangler bacheloroppgaven til å ha selve bachelorgradenÅjaJa det er nok av ledige stillinger her i ny og ne
Er du utdannet det?
Lunsj ble et godt måltid for henne. Hun spiste mer ogSå bra da
Off jaUff så khipt med sånne dager
Jepp. Venter bare på mannen skal komme hjem med bilen og ta over frøkna. Han er ferdig nåDet er jeg enig med deg iStraks jobb på deg da
![]()
Det blir denOg den tråden blir fort ustyrtelig morsom!!![]()
JaHehe, du får ringe flere steder neste gang du må få unnagjort noe![]()
Det var ikke dumtDen der så jeg på. og ikke glemt den. veldig fristende å kjøpe.
Fant en på finn jeg har kjøpt da![]()