Kjekt du er her inne Søtaskal blåse litt i deres retning![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt du er her inne Søtaskal blåse litt i deres retning![]()
Tar imot tipset med stor takk![]()
Jeg husker ikke om denne kom opp sist vi snakket om henne og hårvask? Jeg foretrekker denne foran spray
![]()
Ble det bra i hvitt? Ikke for skarpt til øynene i sola?Huset her var lyseblått når vi kjøpte det
SmartingenFlink du er
Jeg gjorde det veldig enkelt
Gikk inn på Musemor på Facebook og sjekket hvem hun hadde blitt venn med nylighihi!
ååhh nei så trasigOg mannen har mistet bilnøkkelen
Vi syns ikke det nei. Vi elsker det sånn. Kler huset daBle det bra i hvitt? Ikke for skarpt til øynene i sola?
Våkner hun om natten?Hun sitter i sengen sin alene. Er litt kluss med soving om dagen, men vet ikke hvorforkanskje varmen?
Håper hun sover om ikke alt for lengejeg er super trøtt og vil sove snart
med nye bbhugme puta mi
![]()
Hehe, du altsåHusker hun vant en konkurranse, sjekket den på insta, fant hennes unstagram, der sto det hvor hun jobbet så sa søkte jeg opp jobben og fant henne
Så utrolig fintHer skal jeg sove i natt
![]()
Nei da.. bare ha god klaring til nr 11 hele tiden så er det ikke nøye hvilken plass man harHuff jeg er altfor treg![]()
Man kan spise med mekka, spesielt hvor man eventuelt må faste 20 timer. Men merker mange faster med lokal tid fordi det da blir så mye bedre når ramadan er på vinteren.men jeg følger mekka når jeg kan faste selv..Og vil da måtte gjøre det også når ramadan er på vinterenOk, litt slitsomt med faste nå som det er sommer og lyst lenger skjønner jeg...
Hva gjør de nordpå hvor det er midnattssol, man skal jo ikke spise mens solen er oppe?
Hihi herligVåkner av hver minste lyd ogmen skal ikke klage snart er det amming og nattevåk. Gleder meg
![]()
Jaja satser på at roen kommer til meg også etterhvertJepp, jeg er mye mer rolig nå enn jeg var før
Men det blir jo braDet var det i lindingen på monsterbuksen også siden den går midt i vrangborden
Den der så jeg på. og ikke glemt den. veldig fristende å kjøpe.
Tror huset her hadde kledd hvitt ogsåVi syns ikke det nei. Vi elsker det sånn. Kler huset da
Gleder meg til å legge megSå bra da![]()
Hvordan hus er det?Tror huset her hadde kledd hvitt også
Skal godkjenne når jeg kommer meg til endes i denne trådenDet er stas!![]()