Åh så deiligHun fikk mat i 7 tiden men så la vi oss igjen og sov helt til øitt over 10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så deiligHun fikk mat i 7 tiden men så la vi oss igjen og sov helt til øitt over 10
Hadde trodd det hadde vært dobbelt på mandagJa totalt![]()
ÅjaMen det kommer nok flere fine dagerGodt det bare er i starten av Juni
![]()
ÅjaJeg starta i mars. Permisjonen gikk ut i begynnelsen av april. Lille starter i bhg i august![]()
Ja veldigÅh så deilig![]()
Han fikk ikke pappaperm siden jeg var student:/ så jeg er hjemme med henne på dagtid og jobber fra 16-23Åjajobbet noen mnd alt
Koser seg med far hjemme i permisjon da?
Det er braMen fikk kommet meg et stykke på buksedressen![]()
Hehe, det skjønner jegHehe, a ga det mer sammenheng![]()
![]()
Saksbehandler i et boligbyggerfirmaHva var det du jobbet med?
Hvordan er formen hennes idag?Det er bra
Jeg henger langt etter på innleggene her nå, men har MJ hjemme så det kommer nok til å ta litt tid![]()
Obos var det ikke?Saksbehandler i et boligbyggerfirmaSitter på kontor og bahandler innkommende fakturaer og utbetalinger
![]()
Men da får du unnagjort det du klarer i morgenJa kommer seg. Men får ikke strikket før i morgen kveld mer på den
Hun er ikke syk syk, hadde nok absolutt kunne vært i bhg, ingen feber men masse snør. Jeg syns det var greit å ha henne hjemme siden jeg hadde mulighet, hun har hostet store deler av natten :/Uff. Håper det er falsk alarm og ikke syk:/
Da satser vi stort på at det kan slåes i årÅja
Vi hadde ikke akkurat en sommer å skryte av i fjor :/
Elsker sengen vårHåper du sov godt for den så utrolig godt ut![]()
Flink mann!Ja faktisk. Han kom hjem med firkløver![]()
Hun er nok bare forkjøla, så ingen feberHuff... hvordan er han i dag?
Vet akuratt hvordan det er jaHan fikk ikke pappaperm siden jeg var student:/ så jeg er hjemme med henne på dagtid og jobber fra 16-23

Er mannen din på BV forresten?Hehe, a ga det mer sammenheng![]()
![]()
Hehe, Kengu hadde drevet rene jaktenHvordan finner dere ut av hvem dere er? Forbinder jo deg med Daim jeg nå![]()