Hihi, prøvde å være litt effektiv her i steJeg ligger over 250 innlegg bak dere andre nå. Håper dere har det fint frammi der![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, prøvde å være litt effektiv her i steJeg ligger over 250 innlegg bak dere andre nå. Håper dere har det fint frammi der![]()
Hvem er det du ringer?Venter på min tur i tlf... gått opp 1 plass på 6 min :/
Det er så kjedelig... Også koster det jo pengerVenter på min tur i tlf... gått opp 1 plass på 6 min :/
Ja. Bare å satse på at det er noe som får seg tilÅja, men det hørtes ikke behagelig utMen bra barnelegen vil se på det!
![]()
Ringte legekontoretHvem er det du ringer?
Noen grunn for dårlig matlyst tro? Bra du fikk i hun noe matEndelig fikk jeg i jenta mi en hel brødskive til lunsj. Matlysten hennes har vært dårlig siste tiden.
Har mye gratis ringetid i abonnemanget..men mye tid bare venting...Det er så kjedelig... Også koster det jo penger![]()
Kamp om kosen skjønner jegDa er frøkena lagt og jeg greide å holde meg våken selvi dag er kattn fryktelig masete
nå som armene endelig var fri er hun nater og vil opp på fanget. Jeg vil være i freeeed..
![]()
Jepp... hun er ute å springer nåKamp om kosen skjønner jeg![]()
Det er veldig bra dere har sparepenger! Vet aldri når en får bruk for detJepp hihibrått trenger vi sparepengene våres
herlig
![]()
Prøver å bli trøtt men litt vanskeligaltså er trøtt, men klarer ikke sove xD
Da fikk du litt fred daJepp... hun er ute å springer nå
Ja da er det ikke noe problem. Er det ikke vente musikk en gang?Har mye gratis ringetid i abonnemanget..men mye tid bare venting...
Har ikke vært inn å kikket i dag... tror ikke jeg har klatret mer i dag. En plass opp i gårDa fikk du litt fred daMen jeg må jammen si at du har klart å klatre deg oppover på listen
![]()
Nei.... du er nå nr... og om du skal ha time eller resept send sms til...Ja da er det ikke noe problem. Er det ikke vente musikk en gang?
Tittet nå nettop, du har 1000 å no og jeg ligger på 800, så får sette meg et mål på 200 ++jeg daHar ikke vært inn å kikket i dag... tror ikke jeg har klatret mer i dag. En plass opp i går![]()
Ikke santDet er veldig bra dere har sparepenger! Vet aldri når en får bruk for det![]()
![]()
Du blir nok trøttSover du nå kanskje?
![]()
Synes det er veldig urett da han jobber hele veien og har rett til foreldrepenger. Men mister pga meg:/Vet akuratt hvordan det er jaSamme skjedde oss da frøkna ble født! Det er så utrolig kjipt o gnesten litt urettferdig syns nå jeg da
![]()
Jaha, da får du bare vente da. Men går det ikke an å bli ringt opp?Nei.... du er nå nr... og om du skal ha time eller resept send sms til...
Hadde mål på 1000 i gårTittet nå nettop, du har 1000 å no og jeg ligger på 800, så får sette meg et mål på 200 ++jeg da![]()