Juni - skravletråden

Kjedelig å vente lenge i telefonen! :o
Kom gjennom... bare for at de skulle si at pasientreiser pleier å ta dette. Har jo pratet med de først og de mente lege måtte gjøre det. De kunne gjøre det dit pga tidlig time men hjem måtte vi ta buss. Altså 6t i buss... med den lille er jo alt for lenge...

Kom gjennom... bare for at de skulle si at pasientreiser pleier å ta dette. Har jo pratet med de først og de mente lege måtte gjøre det. De kunne gjøre det dit pga tidlig time men hjem måtte vi ta buss. Altså 6t i buss... med den lille er jo alt for lenge...
Å kjedelig!

Ja derfor jeg håper på fly. Tok taxi i fjor sommer pga sommerstengt på føden her og der og måtte langt for å komme på sykehus. Bare taxi derfra tar litt over 4t. Bekkenet likte ikke den turen
Skjønner det ja, heftig med slike turer for å komme til sykehus :o

God morgen damer! Ser jo at det IKKE lønner seg å være vekke fra bv en hel dag:o Så strikking er herved nedprioritert da jeg prioriterte det i går :p 1000 nye innlegg siden sist jeg var inne i går :o Leste meg gjennom 300 før jeg skjønte at det var endeløst :p Håper alle hadde en fin dag i går da :D Målet blir å skrive 300 i dag ;)
Jeg ligger over 250 innlegg bak dere andre nå. Håper dere har det fint frammi der :p

Skjønner det ja, heftig med slike turer for å komme til sykehus :o
Blir vist like lang tid med fly pga mellom-landinger. Må innom bodø på tur dit og trondheim på tur hjem... men da har vi mulighet for å varme mat og sitte på kaffe mens vi venter... det har vi ikke på buss

Nei, har fått time for å sjekke en beinsyste hun har i munnen. Normalt sett forsvinner de iløpet av kort tid,men hun har hatt den siden hun var 2 mnd. Så barnelegen vil ha henne inn på sjekk.
Åja, men det hørtes ikke behagelig ut :( Men bra barnelegen vil se på det! ;)

Back
Topp