Juni - skravletråden

Du som kan strikke hva betyr dette :1.SKULDER: = 14-15-16 m. Fortsett med riller – samtidig felles det mot halsen på hver 2.p: 3 m 1 gang, 2 m 1 gang og 1 m 3 ganger = 6-7-8 m tilbake på p. Når arb måler 11-13-15 cm settes det 1 merketråd (= midt oppå skulderen) - herfra måles arb videre! På neste p legges det opp 2 nye m mot halsen deretter settes m på 1 tråd.
Har du bilde av hva som skal strikkes? Lettere å se i sammenheng

Og helst hele oppskrifta

Slitt har vel ikke jeg heller opplevd før, så det var litt pes å fikse, og ser ikke bra ut, men bryr meg ikke.

Strikke på trilletur gjør jeg selvsagt ikke, det får holde at jeg sniksravler litt av og til ;)

Og med snuppa så mye våken ble det mye amming, lek på gulvet og byssing... ja, og mye ekstra trilling. 15764 skritt så langt idag....
Det er bra med skritt i dag ;)

Slitt har vel ikke jeg heller opplevd før, så det var litt pes å fikse, og ser ikke bra ut, men bryr meg ikke.

Strikke på trilletur gjør jeg selvsagt ikke, det får holde at jeg sniksravler litt av og til ;)

Og med snuppa så mye våken ble det mye amming, lek på gulvet og byssing... ja, og mye ekstra trilling. 15764 skritt så langt idag....
Det er bra med skritt i dag ;)

Back
Topp