Enda bedreJaaastrikker den i en nyydelig farge og
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enda bedreJaaastrikker den i en nyydelig farge og
![]()
Jeg har vært på jobb siden 07.30Lenge til jobb da?
Er detMm, så godt ut![]()
God jobb dagSå herlig
Jeg skal gå fra jobb 12.30 og så hjem og ikke gjøre all verden, lage waldorfsalat til sommerfesten i bhg i morgen![]()
Ja du må vel områkkere på en del ting du nå tenker jegDere har ikke flyttet ennå?
Lappen? nå datt jeg ut?
Så bra, da smaker maten så godt i tilleggEr det
Men det vi hadde igår som er likt var om mulig bedre![]()
Fasten er kun når sola er oppe så null mat og drikke fra 2.12-22.24 idagSå klarte ikke p faste så lenge altså![]()
Trives derKiwi liker vi![]()
Det hadde nok jeg ogsåDet tviler jeg faktisk på
Hadde blitt overrasket om jeg stoppet deg med bilen full av sprit![]()
Åååja. Du er på jobb duJeg har vært på jobb siden 07.30Har litt tid iblant til å skravle
Skal gå 12.30
![]()
Snart ferdig med mønsterbordenEnda bedreHvor langt var du kommet?
TakkTommel opp for deg![]()
God morgen søtaOi oiJa den er kjip
God morgen forresten![]()
Haha ja han var uheldig, fikk en ny snap der det ene båndet på lageret stodGod morgen.
Se der ja. Uheldig:/
Samme greia her enda. Bare mer vind... men nå har vi kommet oss oppSlutta her men svart himmel
Den ble jo kjempe fin ❤Vis vedlegget 181303 Se så skjønn![]()
Det går fint, jeg sov helt sikkert kjempe godt pga den doble meldHehe, ble visstnok litt dobbelt opp med god natt![]()
Ja :/ men etter hun fikk rette medisiner og de fikk virke som de skulle så ble det bedreGodt dere fikk det da![]()
Lett å bli syk når man har astma![]()
Det var noen tøffe netter og kvelder,spesielt når Mannen var så mye bortreist på jobb og hun ble vant til å godta bare meg.. heldigvis er det bedre nå.Åh da har dere hatt det meget tøft skjønner jeghåper tinge generelt er bedre nå da og at det gikk greit med MJ i kveld og går bra i natt
Oi, da var det vel bare å sette i gang vaskemaskinen ja:/Noen hadde tatt på lillemor badebleie i går før leggetid. Når jeg tok ho opp nå var alt vått! Så da går maskina da.