Juni - skravletråden

Så herlig :)
Jeg skal gå fra jobb 12.30 og så hjem og ikke gjøre all verden, lage waldorfsalat til sommerfesten i bhg i morgen ;)
Ja du må vel områkkere på en del ting du nå tenker jeg :) Dere har ikke flyttet ennå?
Lappen? nå datt jeg ut?
God jobb dag :) herlig :D
Jepp :) nå står sengen hans og stellebordet mot vår seng og hennes seng på andre veggen.
Mannen skal demontere kommoden her inne også spør vi om svigerfar vil ha den. Der skal det stå en hylle sammen med lekekjøkken og noen leker. Så må vi sette den andre hyllen i gangen. Plassere sofaen annerledes og vognen klar i stua for lillebror :D

Nei fordi jeg ble gravid også fikk han permisjon så det ble ikke så mye :p
Billappen. Han må ha den før vi flytter vettu :) det ble stoppet når han jobbet på siste sted pga han ikke kunne ta seg fri. Men han mangler kun teorien og langkjøring før oppkjøring delen igjen :)

Det tviler jeg faktisk på;)
Hadde blitt overrasket om jeg stoppet deg med bilen full av sprit:P
Det hadde nok jeg også ;)
Siden jeg ikke røyker lengre heller så tar jeg sjeldent med en stakkars kartong over grensa til familien :p
Og kjøtt trenger vi jo ikke hamstre ;)

God dag alle sammen :)
Dette blir en lang dag! Må få gjort ting hjemme og lagd mat, helst før jeg henter snuppa i bhg ;)

Åh da har dere hatt det meget tøft skjønner jeg :( håper tinge generelt er bedre nå da og at det gikk greit med MJ i kveld og går bra i natt
Det var noen tøffe netter og kvelder,spesielt når Mannen var så mye bortreist på jobb og hun ble vant til å godta bare meg.. heldigvis er det bedre nå. :)

Noen hadde tatt på lillemor badebleie i går før leggetid. Når jeg tok ho opp nå var alt vått! Så da går maskina da.
Oi, da var det vel bare å sette i gang vaskemaskinen ja:/

Back
Topp