Juni - skravletråden

Den var ikke det nei? huff. Hvor ofte våknet hun? Ligger hun i egen seng? Sprinkelseng?

Hente kofferten og trilletur. Se hvor vi ender på trilletur. Vurderer byen, men litt langt da.
Må stadig opp etter hun har lagt seg i halv åtte tiden. Og rundt 23-00 våkner hun og vil over til oss. Hun sover i sprinkelseng. Har pleid å vært relativt rolig før i vår seg. Par ganger våken i timen og så mat en til to ganger.

Nå er det rulling hele natta stort sett

Hvor langt er det til byen?

Skjønner den godt. Føler meg sjelden særlig menneske egentlig. Spesielt med kveldvaktene hvor jeg er hjemme så sent.
Jeg jobbet jo veldig lite også. 1 vakt i uken kanskje. Det var dog når han var kanskje 13 mnd eller omkring der.

Jeg har akkurat vekket storebror jeg.

Vi har late morgener for tiden. Det blir tøft når jeg begynner i jobb igjen....
Når er du ferdig i permisjon?

Må stadig opp etter hun har lagt seg i halv åtte tiden. Og rundt 23-00 våkner hun og vil over til oss. Hun sover i sprinkelseng. Har pleid å vært relativt rolig før i vår seg. Par ganger våken i timen og så mat en til to ganger.

Nå er det rulling hele natta stort sett

Hvor langt er det til byen?
Så hun sover videre i deres seng da:)?

Hm. 45 min en vei kanskje.
Så 90min da. Så blir det gåing der inne osv. Vanligvis kan jeg gå mye mer enn det , men i solstek holder det i grunn med 1 t

Hihi strikking snakker mer enn gjerne om da ;)

Godt jakken ble ferdig :) jeg fikk en god start på buksedressen

det regner og blåser. Enn der?
Hihi :D Kjenner at er det noe jeg lurer på nå så er det deg jeg må spørre ;)

Så bra du fikk det ;) Men kombinerer du strikking og skravling her? Prøvde på det, men da datt jeg ut av mønster og det som er :p

Uff, kjipt :( Her er det omtrendt storm :o Men solen er jo fremme:) Hvor i landet bor du igjen? Nordpå?

Jeg jobbet jo veldig lite også. 1 vakt i uken kanskje. Det var dog når han var kanskje 13 mnd eller omkring der.
Blir som regel tre vakter i uka her. Gruer meg litt til fulltid om netterne fortsetter slik

Så bra dere fikk solgt :) Vann skade på bad eller kjøkken?

Å det blir sikkert stas med ny seng ;) Og jeg skjønner at hun gleder seg :)
Badet etter dusjing. Ja nå slipper brødrene å tenke mer på det :)

Back
Topp