Ja kan skjønne det:/Jepp. Reiser seg opp i senga. Og hylgriner. Er utrolig slitsomt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kan skjønne det:/Jepp. Reiser seg opp i senga. Og hylgriner. Er utrolig slitsomt
Ja huff. Håpe hun skal sove snart.En time ca til hun burde bli trøtt og vi kan legge oss.
Sliter med å ha øya oppe nå
Uff daTror nok MJ holder på å bli syk
Kjørt på med masse astma medisin her nå så håper vi hun slipper å hoste sånn i natt![]()
Håper du har sovet godtDa er jeg i seng.
Natta
Må stadig opp etter hun har lagt seg i halv åtte tiden. Og rundt 23-00 våkner hun og vil over til oss. Hun sover i sprinkelseng. Har pleid å vært relativt rolig før i vår seg. Par ganger våken i timen og så mat en til to ganger.Den var ikke det nei? huff. Hvor ofte våknet hun? Ligger hun i egen seng? Sprinkelseng?
Hente kofferten og trilletur. Se hvor vi ender på trilletur. Vurderer byen, men litt langt da.
Jeg jobbet jo veldig lite også. 1 vakt i uken kanskje. Det var dog når han var kanskje 13 mnd eller omkring der.Skjønner den godt. Føler meg sjelden særlig menneske egentlig. Spesielt med kveldvaktene hvor jeg er hjemme så sent.
Det har jegOkei da, du har rett.![]()
Når er du ferdig i permisjon?Jeg har akkurat vekket storebror jeg.
Vi har late morgener for tiden. Det blir tøft når jeg begynner i jobb igjen....
Hm ok.
Har dessverre lite tips annet enn at det var fryktelig dårlig her også og er bedre nå.
Tommel opp for degDen var god!![]()
Heldigvis!
Så kan fint lage den igjen![]()
Vet liksom ikke hva som kan gjøres hellerJa kan skjønne det:/
Takk<3 håper vi begge får litt søvnJa huff. Håpe hun skal sove snart.
Sender en klem<3
Så hun sover videre i deres seng daMå stadig opp etter hun har lagt seg i halv åtte tiden. Og rundt 23-00 våkner hun og vil over til oss. Hun sover i sprinkelseng. Har pleid å vært relativt rolig før i vår seg. Par ganger våken i timen og så mat en til to ganger.
Nå er det rulling hele natta stort sett
Hvor langt er det til byen?
Sjelden jeg blir giret på detÅ jeg ble skikkelig gira på husarbeid
HihiHihi strikking snakker mer enn gjerne om da
Godt jakken ble ferdigjeg fikk en god start på buksedressen
det regner og blåser. Enn der?
Blir som regel tre vakter i uka her. Gruer meg litt til fulltid om netterne fortsetter slikJeg jobbet jo veldig lite også. 1 vakt i uken kanskje. Det var dog når han var kanskje 13 mnd eller omkring der.
Nei, det er ikke godt å si.Vet liksom ikke hva som kan gjøres heller
Ja det er jo sant detLitt sjokoladekick må man jo ha![]()
Badet etter dusjing. Ja nå slipper brødrene å tenke mer på detSå bra dere fikk solgtVann skade på bad eller kjøkken?
Å det blir sikkert stas med ny sengOg jeg skjønner at hun gleder seg
![]()
Får jo håpe det roer seg. Kan dere få hjelp av familie?Blir som regel tre vakter i uka her. Gruer meg litt til fulltid om netterne fortsetter slik