Nedetid er jo bare en kort stund heldogvisNå har jeg 100 innlegg igjen til jeg har nådd mnd målet mittOg med nedetid i dag så får jeg skravle på
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nedetid er jo bare en kort stund heldogvisNå har jeg 100 innlegg igjen til jeg har nådd mnd målet mittOg med nedetid i dag så får jeg skravle på
![]()
Det der er bare helt smeltJa hun er detnei de gjør jo en jobb
bare blir trøtt av det
ikke sant
![]()
hun vil at lillebror skal komme
tok bilde av hun i sengen sin igår så stolt da
![]()
Vis vedlegget 181323
Kanskje jeg skal prøve å bestille noe på nett.. Hmmm, skal ta en titt når jeg kommer hjemJeg bestiller New Zealand lammeull fra 123knit.dk
Jeg har strikket til de to første barna hennes, så da strikker jeg til denne også. Hun er kusina mi, og var forloveren min, er fadder lillesøster, så hun er "nesten-lillesøstra"mi ;-)
Ja det er godt!Nedetid er jo bare en kort stund heldogvis
TakkDet der er bare helt smeltSå skjønn! Stor jente blitt
Hun går ikke ut av den eller?
Skjønner at hun vil møte lillebror![]()
Håper du får sove litt i dag daOg ingen gressklipping utenfor
![]()
God morgenGod morgen. Her har vi vært våkne en god stund siden mini fant ut at morgenen startet kl 05.15. Nå er det på tide med en lur for mini men han har kommet i en periode hvor han skal gjøre seg vanskelig når han skal sove. Hyler hver gang og skikkelig irriterende
Jobber du hver dag, men reduserte dager?Jobb her å40% sykemeldt ut Juni
![]()
Så herligTakkja *smelt*
Hun ville sitte i den og var talia sitt
Krysser fingrene
Hva er planen din idag?
Skal rydde ut av en hylle som skal inn på soverommet etter hvert. Må ommøblere leiligheten når 2 barn skal bo her for en periode vettu
Han starter å jobbe i august så satser på at han tar resten av lappen da![]()
Jepp, jobber hver dag nå, med redusertJobber du hver dag, men reduserte dager?
Jada den er jeg ferdig medJa tviler ikekFerdig med halsen?
Den er såå finVis vedlegget 181328begynt på denne
Du klarer detNå har jeg 100 innlegg igjen til jeg har nådd mnd målet mittOg med nedetid i dag så får jeg skravle på
![]()
Hva sydde du på?Jeg som hadde tenkt å sette inn skikkelig skravlegir i går kveld... ble sittende med symaskinen og glemte hele greia jo!! Og i dag blir altfor heltisk til at jeg får tid..
For øyeblikket er jeg på kiwiJepp, jobber hver dag nå, med redusertHva jobber du med?
Tut og kjørDu klarer det![]()
Lenge til jobb da?Tut og kjør![]()
Kiwi liker viFor øyeblikket er jeg på kiwi![]()