Juni - skravletråden

Ja hun er det :) nei de gjør jo en jobb :) bare blir trøtt av det :p ikke sant :D ❤️ hun vil at lillebror skal komme :) tok bilde av hun i sengen sin igår så stolt da :D
Vis vedlegget 181323
Det der er bare helt smelt ❤️❤️ Så skjønn! Stor jente blitt :) Hun går ikke ut av den eller?
Skjønner at hun vil møte lillebror :D
Håper du får sove litt i dag da :) Og ingen gressklipping utenfor ;)

Jeg bestiller New Zealand lammeull fra 123knit.dk

Jeg har strikket til de to første barna hennes, så da strikker jeg til denne også. Hun er kusina mi, og var forloveren min, er fadder lillesøster, så hun er "nesten-lillesøstra"mi ;-)
Kanskje jeg skal prøve å bestille noe på nett.. Hmmm, skal ta en titt når jeg kommer hjem :-)

Ja da sier det jo litt seg selv av du må strikke til den kommende babyen også ;) Har du forskjellige farger på båndet?

Det der er bare helt smelt ❤️❤️ Så skjønn! Stor jente blitt :) Hun går ikke ut av den eller?
Skjønner at hun vil møte lillebror :D
Håper du får sove litt i dag da :) Og ingen gressklipping utenfor ;)
Takk ❤️ ja *smelt* ❤️
Hun ville sitte i den og var talia sitt :D
Krysser fingrene :)
Hva er planen din idag? ❤️
Skal rydde ut av en hylle som skal inn på soverommet etter hvert. Må ommøblere leiligheten når 2 barn skal bo her for en periode vettu :)
Han starter å jobbe i august så satser på at han tar resten av lappen da :D

God morgen:-). Her har vi vært våkne en god stund siden mini fant ut at morgenen startet kl 05.15. Nå er det på tide med en lur for mini men han har kommet i en periode hvor han skal gjøre seg vanskelig når han skal sove. Hyler hver gang og skikkelig irriterende

God morgen:). Her har vi vært våkne en god stund siden mini fant ut at morgenen startet kl 05.15. Nå er det på tide med en lur for mini men han har kommet i en periode hvor han skal gjøre seg vanskelig når han skal sove. Hyler hver gang og skikkelig irriterende
God morgen :) og god lur igjen :)

Takk ❤️ ja *smelt* ❤️
Hun ville sitte i den og var talia sitt :D
Krysser fingrene :)
Hva er planen din idag? ❤️
Skal rydde ut av en hylle som skal inn på soverommet etter hvert. Må ommøblere leiligheten når 2 barn skal bo her for en periode vettu :)
Han starter å jobbe i august så satser på at han tar resten av lappen da :D
Så herlig :)
Jeg skal gå fra jobb 12.30 og så hjem og ikke gjøre all verden, lage waldorfsalat til sommerfesten i bhg i morgen ;)
Ja du må vel områkkere på en del ting du nå tenker jeg :) Dere har ikke flyttet ennå?
Lappen? nå datt jeg ut?

Jeg som hadde tenkt å sette inn skikkelig skravlegir i går kveld... ble sittende med symaskinen og glemte hele greia jo!! Og i dag blir altfor heltisk til at jeg får tid..
Hva sydde du på?

Back
Topp