Juni - skravletråden

Hei hei alle sammen, da har jeg endelig komt meg tilbake til mobilen.
Idag har vi vært på toårskontroll og der var alt fint.:)
Etter det var det en rask tur hjem før vi dro på dåpssamtale. På den tiden har jeg begynt å få brystbetennelse igjen.
Det er nu 6eller 7 gangen jeg har fått det på de siste 4 månedene og jeg er lei :sour:
Heldigvis har det roet seg ned og det kan hende det går over før natten er omme.
Åh, ikke noe særlig med brystbetennelse :( håper det ble bedre til natten!

Wow det var billig! :o men va det svensk köttfärs?
1465337069458.jpg
Kjøpte to først for å teste, like god som svenske, smaker virkelig ikke forskjell, syns den nesten var bedre enn den vi kjører fra Coop som jo er fra Sverige :)
Sendte mannen inn etter jobb for tre pakker til ;)

Så feil kan de ta gitt.
Er hun mye plaget? Noen allergier i tillegg?
Nei, vært mye bedre det siste året. Kryss i taket. Hun var veldig plaget, kastet opp slim hver natt osv. :/
Nå er hun såpass frisk at vi bruker medisiner kun ved behov.
Ingen allergier, selv om jeg mistenker litt pollen allergi.

På plass i sengen.
God natt damer :)

Håper på det beste :)
Stakkar liten, unner ingen det.. vi har slitt med det siden hun var 8 mnd :( inn og ut fra leger som mente hun hadde falsk krupp. Haha
Åh da har dere hatt det meget tøft skjønner jeg :( håper tinge generelt er bedre nå da og at det gikk greit med MJ i kveld og går bra i natt

Vis vedlegget 181283
Kjøpte to først for å teste, like god som svenske, smaker virkelig ikke forskjell, syns den nesten var bedre enn den vi kjører fra Coop som jo er fra Sverige :)
Sendte mannen inn etter jobb for tre pakker til ;)
Nice :) men er vel billig fordi den er tysk regner jeg med, ellers har vi aldri vært imponert av köttfärs-prisene i Sverige. Er sånn ca det samme som i Norge. Men på Ica vet jeg de selger 1800g-pakke som blir litt billigere per kg, of da kan man bare dele den i 4 og fryse inn :) men samboer liker ikke konsistensen på svensk kjøttdeig. Så vi kjøper ikke allikeel :P

Back
Topp