Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må vært merDet var visst godt over 1000Kengu skrev det til meg, men jeg har allerede glemt det
![]()
Jaa!Den er kjip![]()
Ja de sendte den jo i gårJuhuuda kom den kjapt
Så braHelt greit faktisk , takk som spør![]()

Det er så irriterende... trassalderen henger lenge iGod kveld
Den ene ungen til huseier driver å griner og er helt hysterisk! Jenta er 12 år tror jeg! Hun tramper i gulvet. Så klart rett over der vi har soveromhun har allerede klart å vekke lille 2 ganger!!! Er det frekt av meg å sende sms til huseier og be ungen dempe seg?
Det ble jojempe bra
God kveld
Den ene ungen til huseier driver å griner og er helt hysterisk! Jenta er 12 år tror jeg! Hun tramper i gulvet. Så klart rett over der vi har soveromhun har allerede klart å vekke lille 2 ganger!!! Er det frekt av meg å sende sms til huseier og be ungen dempe seg?
Man må vel hjelpe de i ny og neDet var godt. Måtte reise meg nå og da og hjelpe disse 4 åringene men det er greit![]()
Hektisk dag da... kjipt med brystbetenelse... håper det går over. Varmekluter og en varm dusj/bad som gjelderHei hei alle sammen, da har jeg endelig komt meg tilbake til mobilen.
Idag har vi vært på toårskontroll og der var alt fint.![]()
Etter det var det en rask tur hjem før vi dro på dåpssamtale. På den tiden har jeg begynt å få brystbetennelse igjen.
Det er nu 6eller 7 gangen jeg har fått det på de siste 4 månedene og jeg er lei
Heldigvis har det roet seg ned og det kan hende det går over før natten er omme.
Rask levering jaJa de sendte den jo i går![]()
Ja veldig... hadde håpet i morgen... men ble jo ekstra glad når lappen lå i postkassa i dagRask levering ja![]()
Hvorfor i morgen?Ja veldig... hadde håpet i morgen... men ble jo ekstra glad når lappen lå i postkassa i dag
JaDa er du straks klar for lillebror!![]()
Tusen takkGratulerer med salg og god pris![]()