JuhuuJehu.... i dag kom vogna... blir montering etter bassenget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JuhuuJehu.... i dag kom vogna... blir montering etter bassenget.
Gratulerer så masse med ny vognBabyjogger citymini gt
Det var visst godt over 1000Hehe. Leser meg opp på her. Men tar tid
Aner ikke. Men hadde vært gøy å vite![]()
Helt greit faktisk , takk som spørDeilig å få slappet av litt. Hvordan er bekkenet med deg i dag?
Hørtes godt utFerdig med middag, og tuppa fikk besøk. Og mannen fikk arbeidshjelp. Jeg ligger på sofaen
Hadde vært flottIkke santtenk å ha uendelig mye penger!!
Jeg husker ikke om denne kom opp sist vi snakket om henne og hårvask? Jeg foretrekker denne foran sprayJa, tidvis ved vask, det hjelper veldig, men hun har ikke egen. Og tidvis spray, det liker jeg ikke, men et must for å gre innimellom.
Ser ikke ut til at hu har fått beskjedenHe he har gjort det nå
Hatt en fin dag?God kveld
Det var detHørtes digg ut det
Tror ikke vi får fin sommer jegGod bedring![]()
Det var godt. Måtte reise meg nå og da og hjelpe disse 4 åringene men det er greitHørtes godt ut![]()
Jeg har vel en 4-5 stykker, men kan gjerne ha flerJeg har ei, men jeg syns det er gøy med flere og godt å få et fjes på nicket![]()
Elsker den derJeg husker ikke om denne kom opp sist vi snakket om henne og hårvask? Jeg foretrekker denne foran spray
![]()
SåbraNeida, jeg tror jeg fikk henne til å forstå at jeg ikke angrep henne men prøvde bare å forklare å hjelpe med litt veiledning![]()
Hehe. Er hun i jakta nåMå vente å se om ronja finner det ut først
Hadde vel fått panikk om jeg ikke kom meg inn i morgenGodt det ble oppdaget i tide!![]()
Jeg liker ikke å strikke bukser jegJa i prinsippet er det jo bare føttene igjen