Lang dag på jobb i dag. Godt å komme hjem til sofaen daEndelig hjemme av jobb![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lang dag på jobb i dag. Godt å komme hjem til sofaen daEndelig hjemme av jobb![]()
Lang, hard og avsluttet i full narkose pga blødningÅhhh ikke lenge igjen
Hvordan har tidligere fødsel vært?
Snart ferdigDet skjønner jeg godt![]()
Jo. Men sent i seng siden jeg var på jobb og har hatt senvakt idag og. Så var godt å få sove litt. Hun var oppe seks i morges. Og gubben ig hu kom og la seg igjen halv 9Ååh lucky youhaha halve dagen har jo gått da
![]()
Hehe ja jeg får prøve den metoden, for det postes utrolig mye bare mens jeg leserSitter med samme følelse jeg og
Men det går vel ikke å følge med på alt som skrives, da må man jo sitte her flere ganger om dagen... Jeg kanskje er inn 5-10 ggr per dag, kommenterer på det som er skrevet nylig og leser mye i mitt terminforum.
Men så ligger jeg bare på plass 30-40 på lista og da![]()

Greit å være sikker ja.sitter her inne til jeg blir for trøtt til å sitte her. øyne begynner å bli tunge og N sover trygt og godt![]()
men skal vekke henne om 2 timer sånn just in case
Mmmm.. så godt ut
Akkurat kommet av jobb. Enn du?Hva gjør dere i kveld ?![]()
Så koseligHer har vi vært på brann båt, tatt bilder og skal snart grille![]()
Ja, jeg bruker nettleser på pad, får prøve appen og se om det blir lettere å følge medMobil synes jeg er enklest og kjappest![]()
spesielt siden hun sa at hun hadde vondt i hodetGreit å være sikker ja.![]()
Hva jobber du med da?Akkurat kommet av jobb. Enn du?![]()
Lang, hard og avsluttet i full narkose pga blødning
Men jeg er bløder , og får ekstra oppfølging denne gangen![]()
Så deiligSnart ferdig)
Se der ja. Koselig
Ja. Hva gjør man ikke for sine små❤spesielt siden hun sa at hun hadde vondt i hodet![]()
Slikt blir det penger avJa siden jeg kun har fredag fri før nye 5 dager på jobb![]()
Kom å tenke på at jeg lagde en facebookgruppe for gutten etter han ble født. Der la jeg ut ganske mye bilder før. Så inviterte jeg slekt, familie og nære vennerLegger dere ut bilder av barna i digitale medier?![]()
Ja øving gjør vel mesterDet er bare å henge seg på. Ta det i ditt tempo så skal du se snart er ditt tempo like raskt som resten
Det er brasitter her inne til jeg blir for trøtt til å sitte her. øyne begynner å bli tunge og N sover trygt og godt![]()
men skal vekke henne om 2 timer sånn just in case