Ja idag gjør det detAhtar det lang tid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja idag gjør det detAhtar det lang tid?
Haha godt du var inne på juni12 ellers hadde jeg nok kjempet hardereIrriterte meg jo litt at du alltid lå på topp![]()
Skal være med å skravle snart. Må bare få lagt ungene førstBare ungkalven ja![]()
Er han god med grillen?Ja iallefall når svigerfar lager god mat på grillen![]()
Ja, jeg tror det altsåÅ det blir nok veldig fint og til det nye kjøkkenet også![]()
Det har du allerede grunn til å væreTakkBle ganske fornøyd til første gangen å være
![]()
Haha jaGreit med gode matrutiner![]()
2-2,5 år synes jeg er perfektVille liksom ha 2-3 år forskjell og helst 2,5pga barnehage
Nei det var ikke den veien det skulle gå :-(Nei og neidet var jo ikke den veien det skulle gå?!
Minste legger seg kl 19, mellomste kl 1930 og eldste kl 2030Legger seg til forskjellig tid?
Slapper av på sofaen. Selv om set er kanonvæe ute
Var det også, marinerte kalkunen med bbq marinade, hvitløk og litt div krydderNam, det hørtes godt ut![]()
Kniiis, ja det var flaksHaha godt du var inne på juni12 ellers hadde jeg nok kjempet hardere![]()
Lykke til med detSkal være med å skravle snart. Må bare få lagt ungene først
Men du har jo tre herlige gutter av det daSavnet den følelsen![]()
Elsker hvitløk!!Var det også, marinerte kalkunen med bbq marinade, hvitløk og litt div krydder![]()
Jada, og er mer enn fornøyd med detMen du har jo tre herlige gutter av det da![]()
Kribler det ikke i eggstokkene da???Jada, og er mer enn fornøyd med det![]()
Skjønt dette. Utrolig kjedelig å få feber daJa hun skulle det :-(
Var jo så fin i formen i hele dag :-(
Full uke altså
Åh♡ så koselig ♡Herlig å merke lillebror sine bevegelser! Tydelig sterkere enn storesøster som jeg måtte ligge helt flat med og drikke noe med sukker for å få merke noe![]()