Joda, men jeg tenker du trengte å sove litt daJA, men jeg hadde jo en del skravling å ta meg av.
Og et babyteppe å strikke ferdig... mottakeren er forventet født sånn om en måneds tid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, men jeg tenker du trengte å sove litt daJA, men jeg hadde jo en del skravling å ta meg av.
Og et babyteppe å strikke ferdig... mottakeren er forventet født sånn om en måneds tid.
Ja, eller om jeg må hjelpe hanUsikker om du får slappe av?![]()
Av og til slikSlitsom, men fin![]()
Håper du får ei god nattHar funnet sengen jeg. Bekkenet er skikkelig dårlig og hatt kynnere som er skikkelig ubehagelige. Halsbrannen er ute av kontroll men håper allikevel på en grei natt![]()
På stranda her har vi bare sandbunnhehe nææhh ikke så selvsagt. Mest behagelig å bade i ja, men liker ikke krabber, tang og annen ekkelskap haha
Her er det kanskje 10 :/Fremdeles ca 20 grader ute![]()
Han trenger ofte hjelp?Ja, eller om jeg må hjelpe han![]()
Ja, min egen feil som var i Trondheim egentligAv og til slik![]()
Han er "fikset" ja, og det reverseres ikkeEr vel verre å legge seg under kniven for andre gang der nede, for han var vel "fikset"![]()
Ja nettopp, ulogiske vesen noen gangerHehe mannfolk
Kor bor du?Her er det kanskje 10 :/
Hvor skulle du ellers vært?Ja, min egen feil som var i Trondheim egentlig![]()
Åh så herligSitte å se på solnedgang i sofaen. Deilig
Jeg ga 500,-Ja, jeg syns det.
Vips så er han så stor. Han er nok veldig klar for det selv da.
Åh tak for tips!!
Og da blir spm. på hvor mye hmm hmm
Her er det enda en stund til sola går nedSitte å se på solnedgang i sofaen. Deilig
Samme her :/Her er det kanskje 10 :/
oohhh Nice der vil jeg!På stranda her har vi bare sandbunnikke en tangbit å oppdrive!
Ja det funker vel?!Joda men han mente han skulle ha de på seg på butikken![]()