Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Da får jeg ihvertfall nok koshehe søtt da.
Godt det kommer en til![]()
Hehe mannfolkSelvsagt. Og hvordan greier han å gå til bhg når de er låst? Asfalt hele veien![]()
Å det var vel godt tenker jeg![]()
Usikker om du får slappe av?Slappe av eller hjelpe mannen, litt usikker enda![]()
hehe ja.Mhm, glad jeg bor i Sverige så jeg slipper å hamstre hver gang på harryhandel![]()
Vil bake noe jeg også, og noe annet enn innbakt minipizza og hornJa... etter mannens ønske![]()
Det hørtes kjekt ut... har ett must vi handler når vi er i sverige og det er calsberg sorte gull. Utenom blir det litt kjøttMhm, glad jeg bor i Sverige så jeg slipper å hamstre hver gang på harryhandel![]()
Typisk men da trengte du det sikkert ❤
Så deilig. Bedre med for mye daEi karamellkake. (Nesten som pavlova) og ei trøffelkake. Vet jo ikke hvor mange som kommer... så bare bakte jeg![]()
Det er bra<3Hun fikk spist litt og lekt litt så bedre nå enn tidligere idagnå ligger hun på magen og koser
![]()
Vil bake noe jeg også, og noe annet enn innbakt minipizza og horn![]()
Det var super diggGrille hørtes deilig ut![]()
Absolutt, jeg syns det er greit at de liker "voksen mat"Hehe godt opplært hun også da ja![]()
Snuppa fikk ikke nok av hvitløksbrød her hungodt de liker sånne ting, gjør det lettere å spise ute!
Godt å ta igjen litt tapt søvn. Fikk sove til 10 i dag, men sovet lite i nattJeg gjorde vel det, men i dag sov jeg faktisk lenge i morges også, klarte å amme snuppa i søvn igjen så vi sto ikke opp før ni! (Hun våkner mellom seks og halv sju, og det er lyst, og søsken kommer innen 7-7.30 og sier god morgen. Men... wee, deretter sovna vi igjen! )
Ja sånn var det jaSnuppa får ikke faste, hun er altfor ungjeg pleier å faste men kan ikke i år, altså vi følger hva som er anbefalt i islam og faste skal man gjøre på eget ønske, så kommer aldri til å forvente at snuppa faster selvom vi kommer til å håpe hun prøver når hun blir eldre. Og det er selvsagt helt greit, vi trenger jo ikke stå midt oppi han å spise de timene han faster
![]()
Han følger tider i mekka så fra sola går opp der til sola går ned der blir det ikke noe mat eller drikke , når sola går ned spiser man akkurat som man vil![]()
Slitsom, men finJahva med deg?
![]()
Hvor mange grader er det hos deg nå?Jepp, det hadde vært perfekt![]()