Juni - skravletråden

Å det var vel godt tenker jeg:)

JA, men jeg hadde jo en del skravling å ta meg av.

Og et babyteppe å strikke ferdig... mottakeren er forventet født sånn om en måneds tid.

Har funnet sengen jeg. Bekkenet er skikkelig dårlig og hatt kynnere som er skikkelig ubehagelige. Halsbrannen er ute av kontroll men håper allikevel på en grei natt:-)

Typisk men da trengte du det sikkert ❤

Jeg gjorde vel det, men i dag sov jeg faktisk lenge i morges også, klarte å amme snuppa i søvn igjen så vi sto ikke opp før ni! (Hun våkner mellom seks og halv sju, og det er lyst, og søsken kommer innen 7-7.30 og sier god morgen. Men... wee, deretter sovna vi igjen! )

Hehe godt opplært hun også da ja ;)
Snuppa fikk ikke nok av hvitløksbrød her hun ;) godt de liker sånne ting, gjør det lettere å spise ute!
Absolutt, jeg syns det er greit at de liker "voksen mat" :)

Jeg gjorde vel det, men i dag sov jeg faktisk lenge i morges også, klarte å amme snuppa i søvn igjen så vi sto ikke opp før ni! (Hun våkner mellom seks og halv sju, og det er lyst, og søsken kommer innen 7-7.30 og sier god morgen. Men... wee, deretter sovna vi igjen! )
Godt å ta igjen litt tapt søvn. Fikk sove til 10 i dag, men sovet lite i natt

Fremdeles ca 20 grader ute :o

Snuppa får ikke faste, hun er altfor ung ;) jeg pleier å faste men kan ikke i år, altså vi følger hva som er anbefalt i islam og faste skal man gjøre på eget ønske, så kommer aldri til å forvente at snuppa faster selvom vi kommer til å håpe hun prøver når hun blir eldre. Og det er selvsagt helt greit, vi trenger jo ikke stå midt oppi han å spise de timene han faster ;)

Han følger tider i mekka så fra sola går opp der til sola går ned der blir det ikke noe mat eller drikke , når sola går ned spiser man akkurat som man vil ;)
Ja sånn var det ja :) vi leste jo mye om det i skolen, men det husker jeg fint lite om nå :P
Jeg syns det er bra de tar hensyn til barn og gravide! :D

Back
Topp