Å det var vel godt tenker jegGjett hvem som sovna.... Lillesøster sovna greit, jeg skulle bare ligge bitte litt for å se...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å det var vel godt tenker jegGjett hvem som sovna.... Lillesøster sovna greit, jeg skulle bare ligge bitte litt for å se...
Hva kake har du bakt?God kveld damer. Nå er kaka baket, bare glasuren igjen... men den kan jeg ta litt senere i kveld. Ble litt lei... har ryddet og ordnet litt og lagt ungene. Fikk beskjed i dag om at svigermor kommer på bursdags besøk. Hadde egentlig tenkt å bake til neste helgmen men.. da ble det i dag
Typisk men da trengte du det sikkert ❤Gjett hvem som sovna.... Lillesøster sovna greit, jeg skulle bare ligge bitte litt for å se...
Ja blir god matHerlig.er han flink?
Samme idag. Gått i ett. Enda halvannen time igjenMye helgehandel vil jeg tro![]()
Selvsagt. Og hvordan greier han å gå til bhg når de er låst? Asfalt hele veienJa seff han skulle jo visst bedre![]()
Hehe til vanlig da?Ja idag gjør det det![]()
Hihi... men var jo litt morsom reklame tross mye kritikk fra mange... vi får bare se på det slik at hun neppe har gått gravidNei det hakke jeg lagt ut![]()
Jeg syns detEr han god med grillen?![]()
Ahfår de den sa hos dere?
Hvor gammel er oJ?
Mhm, glad jeg bor i Sverige så jeg slipper å hamstre hver gang på harryhandeloohhh yummy!!![]()
Ei karamellkake. (Nesten som pavlova) og ei trøffelkake. Vet jo ikke hvor mange som kommer... så bare bakte jegHva kake har du bakt?
Hun fikk spist litt og lekt litt så bedre nå enn tidligere idagJada taco er aldri feil
Huff stakkar. Håpe hun kommer seg raskt
Å nam kake ❤God kveld damer. Nå er kaka baket, bare glasuren igjen... men den kan jeg ta litt senere i kveld. Ble litt lei... har ryddet og ordnet litt og lagt ungene. Fikk beskjed i dag om at svigermor kommer på bursdags besøk. Hadde egentlig tenkt å bake til neste helgmen men.. da ble det i dag
AhMinste legger seg kl 19, mellomste kl 1930 og eldste kl 2030
Kos deg på sofa!
hehe søtt da.Ja blir det.
Prøver å spørre snuppa om hun er babyen min, får da en lang avhandling på et nei det er hun ikke og vil ikke kose sånn!
Lillebror derimot er baby så jeg får bare vente på han![]()
Jeg lette lenge etter noe jeg syns passet, og deler gjerneDet hadde jeg blitt veldig glad for. Er ikke så flink med slikt, og kanskje det hadde passet
Mhm.
Her er 2 små og 2 storeavd
Ja... etter mannens ønskeÅ nam kake ❤