Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Men på en måte er jo det greit daDet er ikke sikkert nei![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men på en måte er jo det greit daDet er ikke sikkert nei![]()
Så herlig! Hvordan var vanntemperaturen?God ettermiddag
Vi har vært på stranda idag!
KyllingHva skal dere grille?
Hmm, amming virket ikke kjent, men det er vel bare å høre hos optikeren, og gi meg tilbakemelding?Vil tro det, er en stund til uansett, lurer på om det var 6 mnd etter fødsel eller en stund etter amming![]()
Hurra for detDet er et av målene mine å komme meg dit![]()
Takk, skulle bare en kjapp tur vi Kom hjem nåHappy shopping![]()
Han blir 33. Så fortsatt ungHurra for mannenhvor gammel blir han?
Hva står på menyen idag da?Huff sliten! Hvert på jobb også gikk jeg til ei jeg kjenner som hadde snuppa og trengte hjelp med noe på Internett.
Når jeg endelig kom meg hjem var mannen hjemme(hadde akkurat kommet hjem) og var med to venner for å drikke litt kaffe før de skulle hjem.
Jeg måtte begynne på maten altfor sent og den står i ovnen må lage tilbehøret da!
Uff da, så slitsomtOrdner segbare hormoner så jeg gråt jo når jeg skrev dette
er mye hormoner i kroppen siste tiden
Blir veldig spennendeDet tror jeg og!![]()
Men magefølelsen sier det mest sannsynlig er gutt så vi får se kolles farge det blirdet er jo godt med gul gele også, og det passer jo uansett!
Har ei ei god venninne som er muslim, men hun er ikke "ordentlig" da vi møttes både røykte og drakk alkohol både hun og mannen.. men husker hun ikke fikk delta i fasten når hun var gravid. Mannen var på jobb i Abu dahbi under ramadan i fjor og det var vist veldig spesieltJa vi er det, konverterte for litt over 5 år siden
Det er bare å spørre, svarer så lenge jeg kan.
Blir vanskelig å faste pga plagene men lave blodverdier, jerntabletter to ganger daglig også videre, hadde jeg hatt mindre plager ville jeg definitivt ha prøvd ihvertfall men lite vits nå, har også lov å ikke faste når man ikke er 100% frisk, gravid, barn, reiser osv![]()
Nei, helst skulle jeg hatt begge toJa det blir som regel ikke bra desverre![]()
Det skjønner jegJa, hu hadde ikke så veldig lyst til å gå ut av det med det første![]()
NettoppJa, de man kan.
Arven, biologien, får man ikke gjort noe med. Livsstil og magefett, aktivitetsnivå og div annet derimot
Er det lang vei hjem?Har vært en deilig familielørdag. Nå er jeg trøtt og sliten, gruer meg litt til å reise hjem.
Grille hørtes deilig utKjempe bra jobba av alle![]()
Takk, nå skal vi grille straks![]()
Nå sitter jeg og spiller ipad med storebror før leggetid ;-)Hva gjør dere i kveld ?![]()
Kjekt da. Småen sovnet for en halvtime siden og våknet nettopp.. Pappaen er inne nåNå sitter jeg og spiller ipad med storebror før leggetid ;-)
Æsj hun skulle jo bli bedre nå!Haha, nei det har de ikke![]()
Men frøkna ble i dårligere form igjen, 38.6 nå før hun la seg :-(