Juni - skravletråden

Får ikke grillet engang vi :p
Gleder meg til vi får funnet en grill vi kan bruke!
Her er det ikke bare bare å grille pga blokker overtalt :p

Vi har jo for det første ikke blokker overalt, vi bor i en enebolig på landet, så en stor grill på veranden er å regne som obligatorisk ;)

Vi har gassgrill, og stortrives med det. Jeg vet tanta mi i blokk har elektrisk, det var visst bare det som var lov der.

Ja sånn var det ja :) vi leste jo mye om det i skolen, men det husker jeg fint lite om nå :P
Jeg syns det er bra de tar hensyn til barn og gravide! :D
Ikke lett å huske alt ;)
Veldig bra de tar hensyn ja :)
Mange som blir anbefalt å ikke faste pga div sykdommer, men man hører gjerne mest om de spesielle stedene i verden med hellig politi, bøter osv om man ikke faster :o

Hvordan klarer dere å skravle så mye? Jeg prøver å henge med, men hver gang jeg kikker her inne har det kommet minst 10 nye sider :eek: Har så gjerne lyst til å skravle med, men det skjer alltid noe her så jeg ikke kan sitte så lenge av gangen på nett, hvordan får dere tid? Er det lettere å følge med og svare kjapt på pc?
Sitter med samme følelse jeg og :P
Men det går vel ikke å følge med på alt som skrives, da må man jo sitte her flere ganger om dagen... Jeg kanskje er inn 5-10 ggr per dag, kommenterer på det som er skrevet nylig og leser mye i mitt terminforum.
Men så ligger jeg bare på plass 30-40 på lista og da ;)

Hvordan klarer dere å skravle så mye? Jeg prøver å henge med, men hver gang jeg kikker her inne har det kommet minst 10 nye sider :eek: Har så gjerne lyst til å skravle med, men det skjer alltid noe her så jeg ikke kan sitte så lenge av gangen på nett, hvordan får dere tid? Er det lettere å følge med og svare kjapt på pc?
Mobil synes jeg er enklest og kjappest:)

Back
Topp