Ja det gjør jegLegger dere ut bilder av barna i digitale medier?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det gjør jegLegger dere ut bilder av barna i digitale medier?![]()
Helt sør i norlandHmm kor du bor?
Normalt det..Ja tiden går på kvelden![]()
Lykke til med detSe om jeg klarer la være spise meg kvalm i kveld mon tro
Lite det JaHar lagt ut 1 her. Og ett fra da hun ble født i dagboka så ikke så mange.
Så spennendeHadde i forrige uke men baby lå så sammenkrøllet at hun ikke fikk måle rygg og nakke, så vi skal tilbake på fredaghåper den ligger litt bedre da, og kanskje får de til å se kjønnet og
![]()
Er ikke lett. Alltid for mye snopLykke til med det![]()
Får ikke grillet engang vi
Gleder meg til vi får funnet en grill vi kan bruke!
Her er det ikke bare bare å grille pga blokker overtalt![]()
Kjekt å haSolskjerming til huset bla.
Haha, ja det gjør det jo kanskjeJoda. Men mannen min bruker 46/47 i sko og går.med føttene utover så det ser så rat ut![]()
Satser på en knall fin sensommerJa, 3 dager midt på sommeren?
Ja hun var ikke særlig høy i hatten :-(Ja gjorde nok det da ja, er jo kjedelig å føle seg sånn etter å ha hatt en fin dag da![]()
JaFå noen opp på veggen?
Kan ikke bli like mye hver dagJa ikke rart det har blitt lite skravling på meg i dag
Ikke lett å huske altJa sånn var det javi leste jo mye om det i skolen, men det husker jeg fint lite om nå
Jeg syns det er bra de tar hensyn til barn og gravide!![]()
Sitter med samme følelse jeg ogHvordan klarer dere å skravle så mye? Jeg prøver å henge med, men hver gang jeg kikker her inne har det kommet minst 10 nye siderHar så gjerne lyst til å skravle med, men det skjer alltid noe her så jeg ikke kan sitte så lenge av gangen på nett, hvordan får dere tid? Er det lettere å følge med og svare kjapt på pc?
Mobil synes jeg er enklest og kjappestHvordan klarer dere å skravle så mye? Jeg prøver å henge med, men hver gang jeg kikker her inne har det kommet minst 10 nye siderHar så gjerne lyst til å skravle med, men det skjer alltid noe her så jeg ikke kan sitte så lenge av gangen på nett, hvordan får dere tid? Er det lettere å følge med og svare kjapt på pc?
Herlig det da! Du har vel gått lenge nok uten skikkelig søvn da!![]()