Hehe, fort gjortGjett hvem som sovna.... Lillesøster sovna greit, jeg skulle bare ligge bitte litt for å se...
Får du sove til natta nå da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, fort gjortGjett hvem som sovna.... Lillesøster sovna greit, jeg skulle bare ligge bitte litt for å se...
Om ca 1t her. Mellom 11 og halv 12Er set? Når da?![]()
joda det er gjerne detJa synd der ikke er sjø utenfor. Det er funere
Son for alle eller i enkelte grupper?Veldig lite. Men ett og annet
Flink du har værtGod kveld damer. Nå er kaka baket, bare glasuren igjen... men den kan jeg ta litt senere i kveld. Ble litt lei... har ryddet og ordnet litt og lagt ungene. Fikk beskjed i dag om at svigermor kommer på bursdags besøk. Hadde egentlig tenkt å bake til neste helgmen men.. da ble det i dag
Joda. Men mannen min bruker 46/47 i sko og går.med føttene utover så det ser så rat utJa det funker vel?!![]()
er jo oppvokst kort vei fra grensenMye man får tak i her ja![]()
Er detDet hørtes kjekt ut... har ett must vi handler når vi er i sverige og det er calsberg sorte gull. Utenom blir det litt kjøtt
Godt det er siste dagenSamme idag. Gått i ett. Enda halvannen time igjen![]()
Ja, iløpet av neste uke håper jegMå ta bilde når du har fått de oppMå få litt inspirasjon
![]()
Ja "litt" stolt da![]()
Det blir det helt sikkert. Må jo komme midt i landet også.Håper det blir vår tur snart..
Ja, men har blitt mer bevisst på hva som visesLegger dere ut bilder av barna i digitale medier?![]()
Herlig det da! Du har vel gått lenge nok uten skikkelig søvn da!Jeg gjorde vel det, men i dag sov jeg faktisk lenge i morges også, klarte å amme snuppa i søvn igjen så vi sto ikke opp før ni! (Hun våkner mellom seks og halv sju, og det er lyst, og søsken kommer innen 7-7.30 og sier god morgen. Men... wee, deretter sovna vi igjen! )
JadaHvordan gikk det på shopping fant dere det dere skulle ha? Solskjerming..
Hmm kor du bor?Om ca 1t her. Mellom 11 og halv 12
Tar tid til vanlig også, men da har jeg hjelp av mannenHehe til vanlig da?
Krysser fingreJahåpe det skjer
![]()
Jeg har masse fine bilder av solnedgangjoda det er gjerne det
Neida, bare kaldtIlle?
Ja tiden går på kveldenAhfull rulle da
![]()
Takk vært ute og spist nå