Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Nå er sen borte. SnufsHørtes fint ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er sen borte. SnufsHørtes fint ut![]()
Sikkert lekkert!
Ofte?Ja det gjør jeg![]()
Hehe kan tenke meg det jaHan er "fikset" ja, og det reverseres ikke![]()
Du får ta det på vei til Østfold neste gangBlir et stykke vei gitt, men takk![]()
Hehe, fort gjort
Får du sove til natta nå da?
Det er bare å henge seg på. Ta det i ditt tempo så skal du se snart er ditt tempo like raskt som restenHvordan klarer dere å skravle så mye? Jeg prøver å henge med, men hver gang jeg kikker her inne har det kommet minst 10 nye siderHar så gjerne lyst til å skravle med, men det skjer alltid noe her så jeg ikke kan sitte så lenge av gangen på nett, hvordan får dere tid? Er det lettere å følge med og svare kjapt på pc?
OkiHelt sør i norland
Kjenner til detEr ikke lett. Alltid for mye snop
Så, så, den er tilbake igjen i morgenNå er sen borte. Snufs
Prøver å unngå, men noen bilder en gang ibland blir det vel, på face... Blir ganske mye på snap da.Legger dere ut bilder av barna i digitale medier?![]()
Har kun private profiler og eller dekker jeg over ansikt som regel.Legger dere ut bilder av barna i digitale medier?![]()
Ja er detSikkert lekkert!
Er vell detSå, så, den er tilbake igjen i morgen![]()
Ja heheDu får ta det på vei til Østfold neste gang![]()
skulle vært en bedre fotograf selvJa er det![]()
Snap er lett å brukePrøver å unngå, men noen bilder en gang ibland blir det vel, på face... Blir ganske mye på snap da.
for glad i søtsaker gittKjenner til det![]()
Så bra daHar kun private profiler og eller dekker jeg over ansikt som regel.
Men ja deler litt, men tenker alltid på om hva hun sier om 10 år om bilde så blir ikke mange bilder![]()
TakkSå spennendemasse lykke til!