Juni - skravletråden

Aner ikke. Har ikke vært så ofte på tivoli. Var en tur i fjor. Da tror jeg vi kjøpte 3 billetter til henne
Mener jeg så noe når jeg var på martna i fjor, da sto det teks kjøp 10 billetter så får du 11, eller noe i den duren der. Men det er jo sikke sikkert at det er alle ganger, og om hun er liten så trenger hun sikkert ikke 11 billetter allikevel ;)

Man må skravle innimellom:P
Har tre små jeg også, men prøver å være effektiv når jeg først er innom:)
Regner med jeg både har for my og gjøre (eller tror jeg har det :P) og prioriterer feil ;) (BV skal jo være prio 1, ikke sant;))

Vært litt engstelig for liv i magen, men han er nok bare litt ramp :p N brukte tid på å sove så ble ikke så mye skravling på meg. Er så deilig når det blåser nå :D

Ja var litt det som skjedde her og tidligere. Jeg jobbet venner studerte i andre byer.. Vanskelig å ha god kontakt da.. Du får flytte du og :p kor du bor? :)
Neei, vi flytta jo og nettopp. Tilbake til hjemstedet vårt :) vi er fra samme plass. Nå bor vi ikke så langt unna øya senja i troms fylke i nord :)

Det blir nok skal du se... selv om det ikke trenger å bli i morgen.. man må bare ta tiden å vente tolmodig...nyte de korte øyeblikkene man har
Ja, jeg vet egentlig at det blir, og da savner man nok tiden da de små ville være med enn, og bare forsvinner på rommet/til kompiser etter maten ;)

Åh så koselig... Jeg ønsker vi og kunna ta flere katter en dag, men samboer sier blankt nei til flere enn to
Vi har ei voksen katt (som skal sterilisere nå ) og 2 kattunger som skal gies bort. Jeg har nok med ei katt, mann og 3 barn:o

Back
Topp