Jeg skal heldigvis ikke ut døra før 2330 idag:9Ser jeg ut vinduet ser det jo kjempe bra ut, helt til jeg går ut. Brrrr![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal heldigvis ikke ut døra før 2330 idag:9Ser jeg ut vinduet ser det jo kjempe bra ut, helt til jeg går ut. Brrrr![]()
Jeg kunne også tenkt meg en tur en eller annen plass ila permisjonenGodt altså
Jeg drømmer om 3 uker i Thailand til jul. Gubben er på glipengene derimot
![]()
Var det den du siktet på?
JoNei nei nei![]()
Heiv i meg tre brødskiverSpiste du noe godt i pausen da?
Ja var litt det som skjedde her og tidligere. Jeg jobbet venner studerte i andre byer.. Vanskelig å ha god kontakt da.. Du får flytte du ogNeijeg var liksom først ut så
og at mange flytter gjør jo sitt
Hun jeg har veldig god kontakt med nå, har ei på ett år. Våre leker så fint sammen. Så er kjempedeprimert over at min eneste venninne skal flytte nåhelt til bergen i minst tre år
![]()
Så deiligÅja! Huset er ikke til å kjenne igjensamtlige rom i hele huset er på en Eller annen måte forandret litt på
![]()
Enig i det. De er gode begge. Blir spennendeJo
Norah er veldig flink hun også altså, så egentlig så spiller det ikke noen rolle men holder en liten knapp på Marius![]()
Da er det rett i bilen og hjem til sengen?Jeg skal heldigvis ikke ut døra før 2330 idag:9
Viktig å spiseHeiv i meg tre brødskiver![]()
God vakt videreNå må jeg ut å jobbe igjen!![]()
Heldig daJeg er ikke av typen som pleier å vinne noe så jeg hadde egentlig ikke tenkt noe over det i det hele tatt
Men tenker nu, så er det absolutt den jeg helst ville hatt, så er ganske morsomt![]()
Snadder med grillVi skal nok grille hele helgen)
Ja, vi var litt over 3 uker i 2010, på stedet hvil og virkelig bare slappet avJeg kunne også tenkt meg en tur en eller annen plass ila permisjonen. Må bare motivere gubben litt
. Og se hva vi har råd til
.
Thailand høres ikke dumt ut. Har dere vært der før?
Tipper alle var fornøyd med detGodt du har fått gjort litt.
Nei. ikke for voksne alltid heller for den del
Vært oppi basseng store deler av ettermiddagen liten og stor her da![]()
Så absolutt. Føler ingen av møblene mine er bra nok for det "nye huset"Så deiligsom å få et nytt hus!
Ja, det er jo veldig forskjelligeEnig i det. De er gode begge. Blir spennende