Juni - skravletråden

Godt altså :)
Jeg drømmer om 3 uker i Thailand til jul. Gubben er på gli :p pengene derimot :p
Jeg kunne også tenkt meg en tur en eller annen plass ila permisjonen:-). Må bare motivere gubben litt:-). Og se hva vi har råd til:-).

Thailand høres ikke dumt ut:-). Har dere vært der før?

Nei:p jeg var liksom først ut så:p og at mange flytter gjør jo sitt

Hun jeg har veldig god kontakt med nå, har ei på ett år. Våre leker så fint sammen. Så er kjempedeprimert over at min eneste venninne skal flytte nå :( helt til bergen i minst tre år :(
Ja var litt det som skjedde her og tidligere. Jeg jobbet venner studerte i andre byer.. Vanskelig å ha god kontakt da.. Du får flytte du og :p kor du bor? :)

Jeg er ikke av typen som pleier å vinne noe så jeg hadde egentlig ikke tenkt noe over det i det hele tatt :P
Men tenker nu, så er det absolutt den jeg helst ville hatt, så er ganske morsomt :)
Heldig da :)
Jeg vant jo bbhugme puten min her, og den ønsket jeg meg skikkelig:))

Jeg kunne også tenkt meg en tur en eller annen plass ila permisjonen:-). Må bare motivere gubben litt:-). Og se hva vi har råd til:-).

Thailand høres ikke dumt ut:-). Har dere vært der før?
Ja, vi var litt over 3 uker i 2010, på stedet hvil og virkelig bare slappet av :)

Jeg vant kremene og vaselin for ett helt år jeg :) liker godt det merket, men herregud så mye vaselin da :)

Back
Topp