Juni - skravletråden

Gjør det:) Takk for hjelp:)

Ja det stemmer jo. Da er det ikke så lett;)
Nei, skulle gjort litt egentlig for å heller vært hjemme og vhilla foran tven :p dødssliten etter lang uke

Savner mannen og. Knapt sett han denne uken !:O

Ja. Ikke bare bare å bli mor før resten av gjengen :p vi er jo litt yngre selv om vi ikke er veldig ung :p
Nei:p jeg var liksom først ut så:p og at mange flytter gjør jo sitt

Hun jeg har veldig god kontakt med nå, har ei på ett år. Våre leker så fint sammen. Så er kjempedeprimert over at min eneste venninne skal flytte nå :( helt til bergen i minst tre år :(

Rart man går å venter på noe så kjipt egentlig:p
Haha ja egentlig :p iallefall når jeg selv tenker tilbake på hvordan den var før jeg begynte med p-piller :p ble jo så dårlig at jeg spydde og vridde meg i smerte. Måtte ta smertestillende fra første følelse av at den kom :p da gikk det greit. Men på piller ingen smerte og ble gravid før jeg fikk den sist, håper egentlig det og :p vært greit egentlig at det er 2 år siden forrige pille mens

Begge jobbet mye?
Jepp. Han har fase vakter og hjemme 1545. Da drar jeg på jobb og begynner 1600.

Mandag var jeg og jenta i bursdag fra 16-19. Tirsdag hadde jeg jobb. Onsdag var jeg og jenta på besøk 16-19 igjen. Torsdag måtte han hjelpe faren sin og var hjemme 2130. Idag og imorgen er jeg åå jobb

Jepp. Han har fase vakter og hjemme 1545. Da drar jeg på jobb og begynner 1600.

Mandag var jeg og jenta i bursdag fra 16-19. Tirsdag hadde jeg jobb. Onsdag var jeg og jenta på besøk 16-19 igjen. Torsdag måtte han hjelpe faren sin og var hjemme 2130. Idag og imorgen er jeg åå jobb

Skjønner. ikke mye tid da nei.
Bedre til uken?

Back
Topp