Spiste du noe godt i pausen daMatpausen på jobb går så altfor fort unna. Straks tilbake på jobb igjen :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spiste du noe godt i pausen daMatpausen på jobb går så altfor fort unna. Straks tilbake på jobb igjen :O
Du skal i helgen?Og nå god kveld![]()
Godt å få i seg litt matEndelig matpause! Går virkelig i ett idag!
Nei, skulle gjort litt egentlig for å heller vært hjemme og vhilla foran tvenGjør detTakk for hjelp
![]()
Ja det stemmer jo. Da er det ikke så lett![]()
Den var utrolig søt
Ser jeg ut vinduet ser det jo kjempe bra ut, helt til jeg går ut. BrrrrIngen sol her. Mørke skyer og iiiiiskaldt :S
Begge jobbet mye?Nei, skulle gjort litt egentlig for å heller vært hjemme og vhilla foran tvendødssliten etter lang uke
Savner mannen og. Knapt sett han denne uken !:O
Ååh, snille duuKan dele jeg![]()
NeiJa. Ikke bare bare å bli mor før resten av gjengenvi er jo litt yngre selv om vi ikke er veldig ung
![]()
MariusNoraOg du?
Godt altsåRett i overkant av 2 uker![]()
Ha en fin kveld videre på jobbMatpausen på jobb går så altfor fort unna. Straks tilbake på jobb igjen :O
Haha ja egentligRart man går å venter på noe så kjipt egentlig![]()
Jeg veitÅåh, snille duu![]()
Nei nei neiMarius![]()
Jepp. Han har fase vakter og hjemme 1545. Da drar jeg på jobb og begynner 1600.Begge jobbet mye?
Skyggen er kjekk på sonne dagerHvis man ikke har skygge i nærheten ja![]()
Tusen takk snuppaHa en fin kveld videre på jobb![]()
Håper du finner noe du liker snartNei. Likte den ikke i det hele tatt. Reelt sett prøvde jeg den ikke skikkelig heller, bare sjekket om den var ammevennlig
Jepp. Han har fase vakter og hjemme 1545. Da drar jeg på jobb og begynner 1600.
Mandag var jeg og jenta i bursdag fra 16-19. Tirsdag hadde jeg jobb. Onsdag var jeg og jenta på besøk 16-19 igjen. Torsdag måtte han hjelpe faren sin og var hjemme 2130. Idag og imorgen er jeg åå jobb