Det gidder jeg ikke, men topp 80 bør jeg vel klareHehe ja, vil mange ha den blir det tøft å prøve og være på topp 10![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gidder jeg ikke, men topp 80 bør jeg vel klareHehe ja, vil mange ha den blir det tøft å prøve og være på topp 10![]()
Ja skravler så godt jeg kan innimellom runder inn til syk frøken.Hei på deger du klar for å hjelpe med tempoet... skal prøve å henge med her.
Vil virkelig tro det jaDet blir nok kamp om den ja![]()
Ja vi har prøvd oss inne på juni og, men ikke sett snurten av deg derSatser på at folk rundt på forumet også skravler som bare det![]()
Æsj, vi får vekke alle som slapper av for å hjelpe oss!Men det er det jeg er usikker på om vi klarer.
Og i morgen har jeg ikke like mye tid
Da skjønner jegJa mannen har hatt pappa permså nå skal vi kose oss hjemme hele sommeren. Kanskje jeg for en gangs skyld kan bli brun.
har delt det opp pga det passet bedre med mannens jobb at han hadde perm nå
Er jo nesten vanskeligere da, for man vet ikke hvor mange innlegg man trenger. Tommel opp for å skape liv da
Og premien- wow(og jeg har sykkelvogn fra før).
Jeg hadde jo Stelleveske også, men den ble raskt byttet ut. Veldig fornøyd med storksak sin![]()
Men de må jo lese inne på genereltEr nok mange som ikke har fått med seg at det er en utfordring også da![]()
Helllluuuuuu ❤Hei snuppa![]()
Ikke bra når det blir for varmt heller. Ekstra kjedelig å være syk da:/Hei!
Joda, sånn passe bra.
Det er fryktelig varmt, og det takler jeg dårlig![]()
Frøkna er syk, og har hatt nesten 40 i feber i to dager nå... Det er tøft i denne varmen.. :-o
Huff god bedring til frøkenaHei!
Joda, sånn passe bra.
Det er fryktelig varmt, og det takler jeg dårlig![]()
Frøkna er syk, og har hatt nesten 40 i feber i to dager nå... Det er tøft i denne varmen.. :-o
Litt gøy også daVil virkelig tro det ja![]()
Jeg burde beiset verandagulvet :-oHuff det er ikke bra ihvertfall!
Trenger alle skravlere nå![]()
Joda. Vært hjemme med syk frøken. Men fått gjort litt rundt om i huset da.Hei på degHatt en fin dag ?
Er nok å skravle om her føler jegSamme her... må bare satse på det...
Bruker den hver dag og mange som synes den er veldig finSå godt å høre at du er fornøyd![]()
Her blir hun 8 mnd den 4. Så tiden flyr og hun blir bare mer pg mer aktiv.Ja, det er kjedelig :/
Her går alt bare bra. Tida går fort. Lillesøster er snart 6 mnd![]()
Enn der?
Gjorde ikke det i starten jeg hellerMen de må jo lese inne på generelt`
Ja må passe på deJa skravler så godt jeg kan innimellom runder inn til syk frøken.
Tida går veldig fort. Spennende hvor mye som skjer på kort tid jaHer blir hun 8 mnd den 4. Så tiden flyr og hun blir bare mer pg mer aktiv.