Ja mannen har hatt pappa permSå bra han tar seg av leggingenDa er det bare å skravle
Jeg har termin i september og venter nr 2
Har du sånn splittet permisjon ? Litt nå og da? Siden du er ferdig med 10 uker på jobb?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja mannen har hatt pappa permSå bra han tar seg av leggingenDa er det bare å skravle
Jeg har termin i september og venter nr 2
Har du sånn splittet permisjon ? Litt nå og da? Siden du er ferdig med 10 uker på jobb?
![]()
Hehe ja, vil mange ha den blir det tøft å prøve og være på topp 10Hihi, vi får se på det da
Minimal sjanse for at jeg kommer på topp 10, så får vel klare meg med den jeg har![]()
Hei på degHei på dere :-D
Det blir nok kamp om den jaHehe ja, vil mange ha den blir det tøft å prøve og være på topp 10![]()
Må jo ha med mobilen på slike dagerMan kan det, men ikke sikkert alle gjør det. Jeg pleier ikke det selv![]()
Jeg må nok skjerpe megSkravler så mye jeg kan.
Mannen stikker vel til noen venner også![]()
Gøy! Det er jo ingen innleggskrav, så dere bestemmer på en måte selv hvor mange innlegg som skal til for å havne på toppDet blir nok kamp om den ja![]()
Det passer jo virkelig dårlig nå... hvor dan går det med dere? Er jo så lenge siden jeg har vært inne.... men kjenner jo igjen mange nick.. bare usikker på hvem som har fått og hvem som er gravid eller fortsatt prøverJeg blir kastet ut :/
Er nok mange som ikke har fått med seg at det er en utfordring også daMå jo ha med mobilen på slike dager![]()
Men det er det jeg er usikker på om vi klarer.Så lenge vi klarer målet går det braheller være mer aktive imorgen
![]()
Tja tror nok du har funnet de beste stedene. Jeg er selv nærmest bare her, oktober16 og juni 12Prøver for harde livetover alt her på forumet hvor jeg føler jeg kan svare for meg
Hvilke andre steder er sjå skravler? Trenger inspirasjon
Med mindre det er skjult da
![]()
Står til?God kveld![]()
Spion serie på netflix. Den skjulte krigen mellom russland og amerika på ca 1980 tallet...Hadde ikke det jeg heller før venninna mi sa jeg MÅTTE se detog nå er jeg jo hekta da
The Americans? Hva handler det om ?
![]()
Samme her... må bare satse på det...Er nesten bare her inne og satser på at andre også skravler her![]()
Hei!Heisann
Alt bra?
Ja kanskje litt sentVar mannen som gjorde det damen litt sent kanskje og bytte til sommerdekk nå
Ja hun var så søt, men fikk vondt i mammahjertet da hun sa det siden jeg ikke får vært så mye med hun, men siden jeg fikk så gode nyheter i dag så har jeg vært masse med hun
Ja er lua ja, det går jo så fort
snart ferdig
Så bra du har hatt en fin kveld! Selv med litt vondt tenker jeg
Klem til deg snappa mi
Hva har du kjøpt til han?
Er jo nesten vanskeligere da, for man vet ikke hvor mange innlegg man trenger. Tommel opp for å skape liv daGøy! Det er jo ingen innleggskrav, så dere bestemmer på en måte selv hvor mange innlegg som skal til for å havne på topp![]()
Heldig og heldigHeldige degsyns dette svangerskapet er veldig langt! Og blir jeg sykmeldt blir det jo bare verre
![]()
Vi får en lillebrorvet dere hva dere får?
![]()
Nei haha plutselig ble kurven veldig full igjenHe he ikke hurra
Ja, det er kjedelig :/Det passer jo virkelig dårlig nå... hvor dan går det med dere? Er jo så lenge siden jeg har vært inne.... men kjenner jo igjen mange nick.. bare usikker på hvem som har fått og hvem som er gravid eller fortsatt prøver