Det gjorde jegKlarte det ikke forrige måned heller jeg da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjorde jegKlarte det ikke forrige måned heller jeg da![]()
Vinner du kan jeg gjerne ta over den gamle altsåDen var utrolig fin da
Kanskje jeg skulle bytta ut min![]()
Hei på degHei på dere :-D
Huff her pakker jeg så lite som overhode muligNei men treningsklær, bade klær, finklr , sengetøy +++
Så lenge vi klarer målet går det braLitt på siden av skravla i dag jeg, får prøve å komme meg med
Satser på at folk rundt på forumet også skravler som bare detOy det er jo en del... da må vi bare skravle jevnt. Har hver og en her inne 3-400 innlegg til så skal det gå
Så bra han tar seg av leggingenMannen tar seg av leggingen på minsta så da er jeg ledig.sikkert noen som har spurt, men når har du termin? Her er jeg akkurat ferdig med 10 uker på jobb og skal være i perm til slutten av sept
![]()
Skravler så mye jeg kan.Men jenter, tempo må opp altså. Det må virkelig det!
Var du langt oppe?Det gjorde jeg
Jeg blir kastet ut :/Appen henger etter... ca 5 min på varslene :/ passer dårlig :/
Kan jo ha med mobilen for detMange som har fint vær og er utendørs i kveld kanskje..
Derfor tempo ikke er veldig høyt.
Hei snuppaHei på dere :-D
Hadde ikke det jeg heller før venninna mi sa jeg MÅTTE se detHar ikke sett noe av det, men mange synes det er bra. Ser the americans for tiden her.
Hihi, vi får se på det daVinner du kan jeg gjerne ta over den gamle altså![]()
Har ikke hatt vinner lykke på ganske![]()
Er nesten bare her inne og satser på at andre også skravler herAppen henger etter... ca 5 min på varslene :/ passer dårlig :/
Huff det er ikke bra ihvertfall!Jeg blir kastet ut :/
Man kan det, men ikke sikkert alle gjør det. Jeg pleier ikke det selvKan jo ha med mobilen for det![]()
Er flaut om vi ikke skal klare målet igjen![]()
Prøver for harde livetFår ihvertfall skravle i vei og ta pause når målet er nådd for idagnytt mål eller kl 12
![]()
Har skjedd flere ganger nå.Huff det er ikke bra ihvertfall!
Trenger alle skravlere nå![]()